Η Acura δεν άργησε να μας δείξει τη μορφή του νέου Integra, έστω ως πρωτότυπο. Βέβαια, όπως φαίνεται και λένε οι ίδιοι, το αυτοκίνητο είναι σχεδόν έτοιμο για να μπει στην παραγωγή.
Το Integra Prototype, λοιπόν, ντύθηκε σε ένα φανταχτερό κιτρινόμαυρο συνδυασμό (ακόμα και το εσωτερικό των ψεύτικων απολήξεων είναι βαμμένο), φόρεσε αυτοκόλλητα στις πόρτες, έβαλε τις 19άρες του και μας παρουσιάστηκε, ως ένα γοητευτικό τετράθυρο κουπέ. Η διαμόρφωση του αμαξώματος είχε φανεί από τα teaser των Αμερικανών, με τη γραμμή της οροφής που χαμηλώνει απότομα και συναντά τους ανάγλυφους ώμους, σε συνδυασμό με το αιχμηρό πίσω μέρος και τα δυναμικά σχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, να γεμίζουν σπορ αύρα το δυναμικό liftback (γιατί περί αυτού πρόκειται).
Στο εμπρός μέρος η εικόνα είναι γνώριμη, καθώς οι επιρροές από το TLX Type S δεν κρύβονται. Τα φωτιστικά σώματα JewelEye και τα χαρακτηριστικά LED ημέρας, μαζί με την πολύγωνη μάσκα και τη διαμόρφωση του προφυλακτήρα, χαρίζουν στο νέο Integra ένα επιθετικό πρόσωπο. Όμορφη πινελιά η ανάγλυφη αναγραφή του ονόματος, κάτω από το αριστερό φανάρι. Δυστυχώς, από το εσωτερικό δεν έχουμε ακόμα καρέ.
Αυτό που έχουμε, ωστόσο, είναι ενημέρωση για τα μηχανικά μέρη. Κόντρα στη μέχρι τώρα φημολογία και την ομοιότητα με το TLX, το Integra 5ης γενιάς δεν βασίζεται στο μεσαίο Acura, αλλά στο Civic! Εξ ου και ο 1.500άρης VTEC Turbo κάτω από το καπό, που κατά πάσα πιθανότητα προέρχεται από το νέο Civic Si. Εκεί αποδίδει 200 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 260 Nm στις 1.800-5.000 σ.α.λ., συνεργαζόμενο αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το τελευταίο αποτέλεσε βασικό λόγο προσμονής του νέου Integra, το οποίο ανθίσταται στις «Σειρήνες» των λογισμικών και των διπλών συμπλεκτών.
Η έκδοση παραγωγής θα παρουσιαστεί στους πρώτους μήνες του 2022, με τιμή εκκίνησης γύρω στις 30.000 δολάρια (26.200 ευρώ).