Μπροστοκίνητος «σκοτωμός» στα 300 άλογα (+video)

Το «ταβάνι» στα hot hatches έχει φτάσει πια σε πρωτοφανή ύψη. Οι 240-250 ίπποι θεωρούνται πλέον απλά η βάση, με τους 300 ίππους να λογίζονται ως το συνηθέστερο όριο για τα περισσότερα μπροστοκίνητα. Στην προκειμένη, έχουμε να κάνουμε σχεδόν με copy-paste τεχνικών χαρακτηριστικών μεταξύ των τριών μονομάχων.

Renault Megane R.S. Trophy, Cupra Leon και VW Golf GTI 45 είναι σαν να αντιγράφουν το ένα το άλλο σε διαγώνισμα, παρουσιάζοντας πρακτικά ταυτόσημα νούμερα ισχύος και φιλοσοφία. Και τα τρία είναι 2λιτρα τούρμπο μπροστοκίνητα, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και απόδοση 300 ίππων. Ακόμα και η ροπή εμφανίζεται κοινή, στα 400 Nm! Το βάρος δεν διαφέρει ιδιαίτερα, με το Golf να ζυγίζει 1.427 κιλά, το Megane 1.473 και το Leon λίγο ψηλότερα, στα 1.506 κιλά. H κυριότερη διαφορά εντοπίζεται στις σχέσεις της μετάδοσης, με το Renault να διαθέτει μια λιγότερη από τα αδερφάκια του VW Group (6 ταχύτητες το EDC, 7 το DSG).

Από πλευράς επιδόσεων, το ντέρμπι συνεχίζεται. Όλα κάτω από 6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, δίνοντας μάχη στο δέκατο (5,7-5,8 δλ.), και με ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική στα 250 χλμ./ώρα. Θα περίμενε λοιπόν κανείς να παρακολουθήσει μια μάχη προφυλακτήρα με προφυλακτήρα, που θα κρίνεται στο photo finish. Στην πραγματικότητα δυνατή κόντρα υπάρχει μεν, αλλά η διαφορά νικητή-χαμένου δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητη.

Get it on Google Play Download on the App Store