Αν ρωτήσετε τον οποιοδήποτε τι αυτοκίνητο θα ήθελε να αποκτήσει, θα απάνταγε χωρίς δεύτερη σκέψη: Εκείνο που θα ανεβάζει το κύρος του, θα έχει δυναμική εμφάνιση, σύγχρονη τεχνολογία, αποδοτικούς κινητήρες και άνετους χώρους.
Ομολογουμένως δύσκολος συνδυασμός, αλλά όχι ακατόρθωτος, μιας και στην αγορά υπάρχει ο βασιλιάς στα SUV, ο δημιουργός της εν λόγω κατηγορίας που έφερε τα πάνω κάτω στην αγορά του αυτοκινήτου. Αυτό είναι το Nissan Qashqai που αισίως μπήκε στη 3η του γενιά και προσφέρεται αναβαθμισμένο σε κάθε επίπεδο, δηλώνοντας ξεκάθαρα πως η κορυφή της κατηγορίας του ανήκει. Το νέο Nissan Qashqai είναι διαθέσιμο με τον 1.300άρη DIG-T κινητήρα με ήπιο υβριδικό σύστημα και διττή ισχύ 140 και 158 ίππων, με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 24.490 ευρώ για την έκδοση Elite με τους 140 ίππους και το χειροκίνητο κιβώτιο. Εξοπλιστικά η Elite προσφέρει τα περισσότερα στοιχεία που θα αναζητήσει ο σύγχρονος οδηγός όπως:
- 6 αερόσακους
- Σύστημα ενεργής πέδησης με αναγνώριση πεζών & δικυκλιστών
- Σύστημα προειδοποίησης επικείμενης εμπρόσθιας σύγκρουσης
- Υποβοήθηση τυφλού σημείου
- Σύστημα διατήρησης λωρίδας
- Αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας
- Intelligent Cruise Control με Speed Limiter
- Σύστημα προειδοποίησης κάθετης κίνησης αντικειμένου ή οχήματος κατά την οπισθοπορεία
- Σύστημα Παρέμβασης Σύγκρουσης κατά την έναρξη της Οπισθοπορίας
- Φωτιστικά σώματα BI-LED
- Οθόνη 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους & θερμαινόμενους καθρέπτες
- Πρόγραμμα Σταθεροποίησης Trailer
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Αισθητήρες φωτός
Βέβαια η πλειοψηφία των αγοραστών θα επιλέξει την έκδοση Premium στην τιμή των 26.790 ευρώ που επιπλέον προσφέρει: σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρα βροχής, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αυτόματα αναδιπλούμενους καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων και άλλα ακόμα!
Εντυπωσιακό και πολυτελές!
Αυτές οι δυο λέξεις σου έρχονται στο μυαλό μόλις αντικρίσεις για πρώτη φορά το νέο Nissan Qashqai, που σε αιχμαλωτίζει με το εμφατικό παρουσιαστικό του και τις καθαρές γραμμές του αμαξώματος. Το European Design Studio της Nissan έκανε σημαντικές αλλαγές στην εμφάνιση, χωρίς να αποτάσσει τη σχεδιαστική ταυτότητα της ιαπωνικής εταιρείας. Ωστόσο φρόντισε να διατηρήσει το στιλ με το οποίο μας συστήθηκε τα προηγούμενα χρόνια. Στο εμπρός μέρος του Qashqai ξεχωρίζει η έντονη μάσκα Nissan V-Motion, πλαισιωμένη πλέον από λεπτούς προβολείς και αιχμηρά φώτα ημέρας. Το αμάξωμα ξεχωρίζει με το σφηνοειδές προφίλ που διατρέχει με τα έντονα νεύρα, ενώ πίσω το κεκλιμένο παρμπρίζ κι η μεγάλη αεροτομή τονίζουν το μυώδες παρουσιαστικό του ιαπωνικού SUV. Μάλιστα το νέο Qashqai συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο έχει μεγαλώσει σε επίπεδο διαστάσεων. Πιο συγκεκριμένα το μήκος έχει αυξηθεί κατά 35 χλστ., φτάνοντας τα 4.425 χλστ., το πλάτος αγγίζει τα 1.835 χλστ. (+32 χλστ.), το ύψος βρίσκεται στα 1.625 χλστ. (+25 χλστ.). Αυξημένο είναι και το μεταξόνιο κατά 20 χλστ. και συνολικά είναι στα 2.665 χλστ.
Αλλαγές ουσίας και κάτω από το αμάξωμα!
Οι μηχανικοί της μάρκας φρόντισαν να βελτιστοποιήσουν και τη δομή του αμαξώματος του νέου Nissan Qashqai, όντας το πρώτο νέο μοντέλο στην Ευρώπη που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-C. Κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από ελαφρά, αλλά ανθεκτικά υλικά και εφαρμόζοντας προηγμένες τεχνικές σφράγισης και συγκόλλησής του, το νέο Qashqai είναι πιο άκαμπτο (+41%) και ελαφρύ (-60 κιλά), με θετικό αντίκτυπο στην οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις του.
Πολυτέλεια κι άνεση στην καμπίνα
Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού στο Qashqai θα αντικρίσετε μια άνετη, πολυτελή και πρακτική καμπίνα. Έχει γίνει χρήση μαλακού πλαστικού που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και των επενδύσεων των εμπρός θυρών, πείθοντας και τον πλέον δύσπιστο πως θα αντέξει στο χρόνο. Οι θήκες για τα πράγματα της καθημερινότητας επαρκούν και όλα βρίσκονται εκεί ακριβώς που τα περιμένετε και τα θέλετε. Οι πίσω επιβάτες σας κάθονται άνετα, έχοντας περισσότερο χώρο για τα γόνατά τους και τρία άτομα θα βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις στο πίσω κάθισμα. Ο χώρος αποσκευών είναι κι αυτός πλουσιοπάροχος με τη συνολική χωρητικότητα να ανέρχεται στα 504 λίτρα.
«Πυροβολεί» ο 1.3 DIG-T των 140 ίππων!
Ο 1.300άρης turbo κινητήρας ταιριάζει γάντι στο όμορφο Nissan Qashqai. Αποδίδει 140 ίππους και 240 Nm ροπής στις 1.650-4.000 σ.α.λ. Τώρα ενσωματώνει και ήπιο υβριδικό σύστημα 12V βάρους 22 κιλών, με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ALiS (Advanced Lithium-ion battery System), παρέχοντας υποβοήθηση ροπής, εκτεταμένη απενεργοποίηση του κινητήρα κατά τη στάση, καθώς γρήγορη και ομαλή επανεκκίνηση μέσω του start/stop. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα στο κοντέρ έρχονται σε 10,2 δλ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 196 χλμ./ώρα. Πέρα από τα απόλυτα νούμερα, ο 1.3 DIG-T ικανοποιεί και στην πράξη αφού έχει μια ομαλή και ραφιναρισμένη λειτουργία! Τραβάει καλά από χαμηλά, όντας γεμάτος στο μεσαίο φάσμα και έχει δύναμη μέχρι ψηλά! Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι 6,4 λτ./100 χλμ. και 144 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Προσφέρει άνεση, εμπνέει σιγουριά!
Ο λόγος για την οδική συμπεριφορά του Nissan Qashqai, όπου οδηγός κι επιβάτες απολαμβάνουν άνεση και στιβαρότητα σε όποια διαδρομή κι αν πρέπει να κινηθούν. Η ενσωμάτωση της πλατφόρμας CMF-C αποδείχθηκε πολύ καλή επιλογή, αφού ενισχύει την ακαμψία. Συνδυαστικά μάλιστα με το πολύ καλό set up των αναρτήσεων, το Qashqai περνάει πάνω από κάθε ανωμαλία του δρόμου δίχως οι επιβάτες να ενοχλούνται. Παράλληλα η ποιότητα κύλισης, αλλά κι η ηχομόνωση εξασφαλίζουν ξεκούραστα ταξίδια. Μάλιστα και παρά τον οικογενειακό του προσανατολισμό, το Qashqai δεν θα αρνηθεί στο «στρίψιμο» και θα εκτελέσει με ασφάλεια και ομαλότητα τις ορέξεις ενός πιο σβέλτου οδηγού. Το μικρομεσαίο SUV ακολουθεί την προδιαγεγραμμένη πορεία, δίχως άτσαλες αντιδράσεις, με τις κλίσεις να είναι λογικές για τον SUV χαρακτήρα του, και με αρκετά περιθώρια πρόσφυσης!