Η πρώτη γενιά του Subaru Impreza αντιμετωπίζεται ως τοτέμ μεταξύ των rally replicas. Ακολούθησαν ταχύτερα και ισχυρότερα αυτοκίνητα, όμως το πρώτο ήταν αυτό που έφερε τα γράμματα «STI» στα αυτοκίνητα παραγωγής, ξεκινώντας μια από τις πιο διαχρονικές «βεντέτες» στη σύγχρονη Ιστορία της αυτοκίνησης, με αντίπαλο το Mitsubishi Lancer Evo.
Συνήθως, στα μεταχειρισμένα βλέπουμε το 22B να σημειώνει υψηλότατες τιμές. Το συγκεκριμένο RB5 WR θέλει να το μιμηθεί, καθώς πωλείται για 94.000 δολάρια (77.631 ευρώ)! Το περιορισμένης παραγωγής Impreza, είναι το αντίστοιχο του Evo VI Tommi Makinen Edition. Τα γράμματα «RB» αντιστοιχούν στον αείμνηστο Richard Burns και το «5» στον αριθμό που έφερε το αγωνιστικό του στις πόρτες. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε το 1999, χρονιά που ο Βρετανός δεν είχε ακόμα κατακτήσει το πρωτάθλημα, όμως φανέρωνε την πίστη που είχε η ιαπωνική εταιρία στο πρόσωπό του. Τελικά, πήρε τον πολυπόθητο τίτλο δυο χρόνια αργότερα, ενώ το 2005 έχασε τη ζωή του λόγω όγκου στον εγκέφαλο.
Το RB5 ξεχωρίζει κατευθείαν χάρις στις 17άρες ανθρακί ζάντες «Pewter» της Speedline, το αποκλειστικό χρώμα Blue Steel Metallic, τους προβολείς της PIAA με τα καλύμματα «RB5» και την χαρακτηριστική «απλώστρα» πίσω. Εκτός αυτών, υπάρχουν πολλά καλούδια της Prodrive (η ομάδα που ετοίμαζε τα Impreza WRC), όπως ECU, quickshift, εξάτμιση και intercooler. Θα έχετε προσέξει πως δεν αναγράφεται πουθενά κάποιο «STI», κι αυτό διότι το RB5 βασίζεται στο απλό GT Turbo. Ο 2λιτρος τούρμπο EJ63 αποδίδει 240 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 350 Nm στις 3.500 σ.α.λ. (218 άλογα και 290 Nm το GT), εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ. και τελική 230 χλμ./ώρα.
Μόλις 444 κατασκευάστηκαν, εκ των οποίων μόλις 170 με το πακέτο WR. Έχει 6.550 χλμ. στο κοντέρ (4.770 μίλια) και, όπως είπαμε, κοστολογείται για 94.000 δολάρια. Τιμή «φαρμακερή» για Impreza που δεν λέγεται STI, αλλά όντως πρόκειται για ένα πολύ σπάνιο «Scoobie».