VW ID.4 με το πλάι κι όπου πάει (+video)

Τα ηλεκτρικά μπορεί να αποτελούν το αύριο της αυτοκίνησης, όμως στις καρδιές των «βενζινοαίματων» πολύ δύσκολα θα τις κερδίσουν, ασχέτως του πόσο γρήγορα είναι στην ευθεία. Κυριότερος λόγος, η νεκρική σιγή που συνοδεύει την λειτουργία τους αλλά και το μεγάλο βάρος, που επηρεάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Το VW ID.4 θέλει να μας αποδείξει πως για το δεύτερο σκέλος, δεν θα πρέπει να υπάρχει ανησυχία.

Δείτε ακόμα: Τιμές και εξοπλισμοί του VW ID.4 στην Ελλάδα

Το μικρομεσαίο ηλεκτρικό SUV από το Βόλφσμπουργκ διαθέτει έναν κινητήρα 204 ίππων και 310 Nm στον πίσω άξονα, που τροφοδοτεί τους αντίστοιχους τροχούς. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 8,5 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα, ωστόσο η VW είναι τόσο σίγουρη για το στήσιμο και τον διασκεδαστικό χαρακτήρα του, ώστε το έδωσε στον Tanner Foust για να κάνει τα μαγικά του. Ο Αμερικανός είναι πολυπρωταθλητής στους αγώνες Rallycross και Formula Drift, από όπου και ξεκίνησε την καριέρα του. Καθ’ ύλην αρμόδιος, δηλαδή, για να βοηθήσει στα «γυρίσματα» το ID.4.

Διαβάστε επίσης: Σε ποια χώρα το VW ID.3 έχει αφανίσει το Corolla;

Παρά τα σχεδόν 4,6 μέτρα μήκους και τους 2,1 τόνους βάρους, το ID.4 πλαγιολισθαίνει με χάρη που θα ταίριαζε ακόμα και σε sportscar! Η έλλειψη ήχου δεν σταματά να ξενίζει, έχοντας για μόνη ακουστική συνοδεία τις στριγκλιές των ελαστικών και το χαρακτηριστικό «ιιιιι» του ηλεκτροκινητήρα, όμως από πλευράς δυναμικής συμπεριφοράς το φιλόδοξο VW κατέθεσε διαπιστευτήρια.

Δείτε ακόμα: Tesla Model 3 «εξαφανίζει» Yamaha R6 (+ video)

Get it on Google Play Download on the App Store