Τα Tesla είναι γνωστά για την ταχύτητα και τα προβλήματα που βγάζουν. Το κόκκινο Model X P100D που θα δούμε, εξωθήθηκε να επιδείξει και τα δύο από ένα κτηνώδες Audi RS Q8 800 ίππων.
Δείτε ακόμα: Πόσο βγαίνει η δόση για αγορά Tesla στην Ελλάδα;
Για «πρόγευμα», το βελτιωμένο Q8 περίλαβε μια εργοστασιακή Lamborghini Urus. Χωρίς μετατροπές, το ιταλικό SUV έχει το πλεονέκτημα έναντι του γερμανικού, παρότι μοιράζονται τα περισσότερα μηχανικά μέρη (4λιτρος twinturbo V8 650 και 600 ίππων αντίστοιχα, 850 και 800 Nm, με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης). Κατόπιν αντικατάστασης εισαγωγής, εξάτμισης και εγκεφάλου, όμως, το Audi έχει φτάσει τα 800 άλογα και 900+ Nm. Οπότε η μάχη με την Urus, περισσότερο ζέσταμα ήταν για το «κυρίως πιάτο».
Αυτό αποτελείτο από την κορυφαία έκδοση του Model X και τους 680 ίππους/967 Nm από το μηδέν, που είναι και το ασυναγώνιστο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών. Το μεγάλο SUV της Tesla είναι τόσο γρήγορο, ώστε επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,1 δλ. και αγχώνει μέχρι Ferrari 812 Superfast. Όταν λειτουργεί…
Διαβάστε επίσης: Πήρες καινούργιο Tesla; Ζήσε με τα προβλήματά του!
Εδώ ξεκίνησε δυνατά, έδωσε την εντύπωση πως η κόντρα θα εξελιχθεί σε ντέρμπι ολκής, όμως λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση έχασε δύναμη και έμεινε να χαζεύει το πίσω μέρος του RS Q8 να απομακρύνεται. Όπως δηλώνει ο ιδιοκτήτης του, το συγκεκριμένο πρόβλημα εμφανίζεται όποτε πατάει τέρμα το γκάζι με το αυτοκίνητο σταματημένο και η Tesla αρνείται να το επισκευάσει στα πλαίσια της εγγύησης. Χαρακτηριστικά, του έχουν γνωστοποιήσει πως «η εγγύηση δεν καλύπτει 400άρια και κόντρες». Άσχετο που η ίδια η εταιρία διαφημίζει την επιτάχυνση των μοντέλων της, θα συμπληρώσουμε.
Δείτε ακόμα: Audi RS Q8 πήγε για «ψάρεμα»