Η 2η γενιά S-Class είναι από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα στην πορεία της Mercedes. Παρουσιάστηκε το 1979 και έμεινε στην παραγωγή για 12 χρόνια. Η κορυφαία της έκδοση, ήταν η 560 SEL. Οπότε ποια είναι η 1000 SEL που βλέπουμε;
Ένα αυτοκίνητο που, επισήμως, δεν κατασκευάστηκε ποτέ. Ούτε ανεπίσημα, για να ακριβολογούμε. Η ακριβής προέλευση παραμένει μυστήριο, με τις περισσότερες φήμες να συγκλίνουν στη Μέση Ανατολή και έναν εύπορο πελάτη, ο οποίος τροποποίησε την 500 SEL του και την βρήκε τόσο καλή, ώστε ισχυρίστηκε πως έγινε 2 φορές καλύτερη – 1000 SEL, δηλαδή. Κατόπιν παρήγγειλε το αντίστοιχο σήμα, το νέο διαδόθηκε και οδήγησε πολλούς κατόχους W126 500 SEL να κάνουν το ίδιο ακόμα και μέσω βελτιωτών εγνωσμένης αξίας, όπως οι AMG και Brabus. Βλέποντας το σήμα «AMG 50», δεν αποκλείεται να ισχύει.
Δείτε ακόμα: Μία και μοναδική BMW 350i με V8 μοτέρ
Η 1000 SEL δεν φέρει βελτιώσεις στο μηχανοστάσιο. Ο V8 των 4.973 κ.εκ. εξακολουθεί να αποδίδει 237 ίππους και 402 Nm, συνδυαζόμενος με 4άρι αυτόματο κιβώτιο και επιταχύνοντας τα 1.620 κιλά του αμαξώματος στα πρώτα 100 χλμ/ώρα εντός 8,1 δλ., ενώ η τελική φτάνει τα 210 χλμ./ώρα. Η εμφάνιση είναι τονισμένη χάρις στο αεροδυναμικό πακέτο της AMG και τις ζάντες της BBS, όμως η ουσία της αναβάθμισης κρύβεται στο εσωτερικό.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει μια Brabus 800 – Mercedes-AMG GT 63;
Ο εξοπλισμός της για την εποχή εκείνη ήταν πλούσιος, ενώ στο πίσω μέρος της καμπίνας υπάρχει μέχρι τηλεόραση και ψυγείο! Το κοντέρ αναγράφει 96.732 μίλια (155.675 χλμ.) και η τιμή που πωλήθηκε ήταν 9.599 ευρώ. Τιμή καλή ακόμα και για κανονική 500 SEL του 1980 σε άψογη κατάσταση, πόσο μάλλον για μία που είναι «δυο φορές καλύτερη»!