Το λογότυπο της Toyota είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σε όλη την υφήλιο, αφού πρόκειται για την πρώτη σε πωλήσεις μάρκα αυτοκινήτου στον κόσμο. Έχετε όμως αναρωτηθεί ποτέ γιατί αποτελείται από τρία αλληλοσυνδεόμενα ωοειδή σχήματα, ή τι σημαίνει;
Δείτε ακόμα: Νέο Toyota RAV4 Hybrid Black Edition
Στην υπάρχουσα μορφή του παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 1989 για την 50η επέτειο της Toyota, ενώ χρειάστηκαν περίπου πέντε χρόνια για να αναπτυχθεί το λογότυπο των τριών οβάλ. Το έμβλημα σχεδιάστηκε για να δημιουργήσει μια ισχυρή, ξεχωριστή οπτική ταυτότητα για τη μάρκα και να ανακοινώσει την άφιξη της Toyota σε πολλές χώρες εκτός της Ιαπωνίας.
Δείτε ακόμα: Ποια λάδια βάζουμε στα μοντέλα της Toyota; (+video)
Τα τρία οβάλ σχήματα στο λογότυπο της Toyota συνδέονται σε οριζόντια συμμετρική διάταξη, οπότε είναι αναγνωρίσιμο τόσο όταν το βλέπει κανείς μπροστά του ή μέσα από καθρέπτη. Τα εσωτερικά ωοειδή σχήματα συμβολίζουν την καρδιά του πελάτη και την καρδιά της εταιρείας, αλληλεπικαλυπτόμενα για να αντιπροσωπεύουν μια αμοιβαία επωφελή σχέση και εμπιστοσύνη μεταξύ των δύο. Ταυτόχρονα σχηματίζουν ένα σχήμα «Τ» για την Toyota. Το εξωτερικό οβάλ σηματοδοτεί τον κόσμο που αγκαλιάζει την Toyota.
Δείτε ακόμα: Πόσα λεφτά κάνει το πιο ακριβό νέο Toyota Yaris;
Κάθε οβάλ σχεδιάζεται με διαφορετικά πάχη γραμμών, δείχνοντας την τέχνη, τον πολιτισμό και την Ιαπωνική καλλιγραφία. Ο χώρος μέσα στο λογότυπο εμφανίζει τις «άπειρες αξίες» που αντιπροσωπεύει η Toyota. Αυτές είναι: εξαιρετική ποιότητα, αξία πέρα από τις προσδοκίες, η χαρά της οδήγησης, η καινοτομία και η ακεραιότητα στην ασφάλεια, το περιβάλλον και την κοινωνική ευθύνη.
Στις 20 Ιουλίου 2020, η Toyota παρουσίασε ένα νέο λογότυπο (όχι για τα αυτοκίνητα). Αυτό σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την Toyota καθώς μεταβαίνει από μια εταιρεία αυτοκινήτων σε μια εταιρεία κινητικότητας.
Δείτε ακόμα: Θυμάστε την Toyota Carina E 2.0 GTi;
Η νέα οπτική ταυτότητα καθοδηγείται από την απλούστευση και διαμορφώνεται από τέσσερις βασικές αρχές: μελλοντική σκέψη, έτοιμη για κινητά, πιο premium αίσθηση και εξαιρετικά συνεπής σε όλες τις επιχειρηματικές μονάδες και τις υπο-μάρκες.
Το νέο λογότυπο της Toyota διαθέτει ένα απλό 2-D σχεδιασμό, χάνοντας το σήμα της Toyota, καθώς το ίδιο το έμβλημα είναι γνωστό σε όλη την Ευρώπη. Ο σχεδιασμός επικοινωνεί με την απλότητα, τη διαφάνεια και τον εκσυγχρονισμό και είναι απόλυτα προσαρμοσμένος στον ψηφιακό χώρο αλλά εξίσου αποτελεσματικός στον φυσικό κόσμο. Το νέο λογότυπο θα εφαρμοστεί σε όλα τα σημεία επαφής επικοινωνίας, ενώ το τρέχον λογότυπο θα εξακολουθεί να χρησιμοποιείται για τα οχήματα. Το τρέχον σήμα λιανικής θα παραμείνει στη θέση του και θα επανεξεταστεί στο πλαίσιο της στρατηγικής δικτύου Toyota 2025.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει η νέα Toyota Supra 2.0 λτ. turbo;