Η Senna συνιστά ό,τι πιο ακραίο έχει κατασκευάσει η McLaren σε αυτοκίνητο παραγωγής, περιλαμβανομένης της Speedtail των 403 χλμ./ώρα και εξαιρουμένων διαφόρων εκδόσεων GTR, που ουσιαστικά αποτελούν αγωνιστικά με πινακίδες. Όχι ότι η Senna απέχει ιδιαίτερα από τον χαρακτηρισμό, ειδικά όταν μιλάμε για την LM.
Δείτε ακόμα: Μεταχειρισμένη McLaren πωλείται για 4,2 εκατομμύρια!
Η πιο σκληροπυρηνική McLaren παραγωγής αποτίει φόρο τιμής στον αξεπέραστο Ayrton Senna και προσφέρει επιδόσεις που προκαλούν έμφραγμα: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ., 0-300 σε 17,5 δλ., 400αρι σε 9,9 δλ. και τελική 340 χλμ./ώρα. Ακόμα πιο σοκαριστικοί είναι οι αριθμοί που παράγουν τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, προεξαρχούσης της θεόρατης αεροτομή: σχεδόν ένας τόνος κάθετης δύναμης (800 κιλά για την ακρίβεια) στα 250 χλμ./ώρα – 200 παραπάνω από την P1. Ενδεικτικό τόσο της αεροδυναμικής, όσο και των κεραμικών φρένων (αλλά και των ειδικά εξελιγμένων ελαστικών Pirelli P Zero Trofeo R), είναι το γεγονός πως για να σταματήσει από τα 200 χλμ./ώρα η Senna αρκείται σε μόλις 100 μέτρα.
Οι αριθμοί αυτοί προέρχονται από τον 4λιτρο V8 twinturbo, που αποδίδει 800 ίππους και 800 Nm ροπής. Σε μια εποχή που οι 1.000άρες πάνε κι έρχονται στα hypercars, 800 άλογα δεν προκαλούν εντύπωση. Μέχρι να τα συνδυάσουμε με τα 1.158 κιλά του βάρους, που μας δίνουν 1,44 κιλά ανά ίππο. Η LM είναι ακόμα πιο ακραία και σπάνια, καθότι βασίζεται στο σασί της Senna GTR και κυκλοφόρησε σε μόλις 20 μονάδες, αποτίοντας φόρο τιμής στην εμβληματική F1 LM.
Διαβάστε επίσης: Το ξεχωριστό Lada Niva του Ραλφ Σουμάχερ!
Όπως καταλαβαίνουμε, για να πάει όπως της αρμόζει μια Senna χρειάζεται πίστα και οδηγό περιωπής πίσω από το τιμόνι. Ο Adrian Sutil πληροί με το παραπάνω τις προϋποθέσεις, έχοντας θητεύσει 6 σεζόν στη Formula 1 (2007-2011 και 2013-2014), με 128 εκκινήσεις και 124 βαθμούς. Παρόλα αυτά, ακόμα και για πρώην πιλότους F1, οι κολώνες είναι ανυπέρβλητοι αντίπαλοι…
Δείτε ακόμα: Mustang 3 ημερών κατέληξε σε ποτάμι (+video)
Η Papaya Orange McLaren του Γερμανού καρφώθηκε σε μία, στην περιοχή Εζέ του Μονακό, καταστρέφοντας ολοσχερώς το εμπρός μέρος. Τα αίτια της πρόσκρουσης δεν έχουν εξακριβωθεί, όμως δεδομένων των ζημιών η ταχύτητα μόνο μικρή δεν φαίνεται να ήταν. Πέρα από το σασί και το αμάξωμα της Senna, δεν κατεγράφησαν άλλοι τραυματισμοί.