Μετά την παρουσίαση της ανανεωμένης Mercedes E-Class που έγινε το Μάρτιο, ήρθε η στιγμή της αποκάλυψης και της κορυφαίας Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ με το σεντάν και το στέισον αμάξωμα.
Δείτε ακόμα: Χαμός μεταξύ BMW M8 και Mercedes A45 S (+video)
Εξωτερικά, όπως και οι «απλές» E-Class, έτσι και η AMG ξεχωρίζει από το πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματος. Οι αλλαγές εστιάζονται στα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, στη φαρδύτερη μάσκα, στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και στα διακριτικά αεροδυναμικά βοηθήματα (προαιρετικά και από ανθρακόνημα). Νέα είναι και τα σχέδια των ζαντών αλουμινίου των 19 ιντσών με τις 10 ακτίνες και των 20 ιντσών με 5 ακτίνες (στάνταρ στα μοντέλα S). Επίσης, προστέθηκαν τρία νέα μεταλλικά χρώματα αμαξώματος αποχρώσεις γκρι, ασημί και μπλε.
Δείτε ακόμα: Mercedes A 160 ή Skoda Kamiq 1.5 TSI στα ίδια λεφτά;
Στο πολυτελές και σπορ εσωτερικό, οι αλλαγές εστιάζονται κυρίως στο εκσυγχρονισμένο σύστημα πολυμέσων MBUX με τις δύο οθόνες των 10,25 ιντσών εκάστη, ή των 12,25 ιντσών στα μοντέλα S. Νέου σχεδιασμού είναι το τιμόνι AMG Performance με τις διπλές ακτίνες, τα ενσωματωμένα χειριστήρια και την επένδυση από δέρμα ή μικροΐνες. Επιπλέον, ο χειρισμός του αυτόματου κιβωτίου AMG SPEEDSHIFT MCT 9G γίνεται και μέσω των paddles αλουμινίου που βρίσκονται στο πίσω μέρος του τιμονιού, αριστερά και δεξιά.
Δείτε ακόμα: Οι τιμές της νέας Mercedes GLA στην Ελλάδα
Κάτω από το μακρύ και μυώδες καπό «χτυπά» ο 4.0 λτ. V8 twin-turbo κινητήρας. Στην E 63 4MATIC+ αποδίδει 571 ίππους στις 5.750-6.500 σ.α.λ. και 750 Nm ροπής στις 2.250-5.500 σ.α.λ., προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα (ή 290 χλμ./ώρα με το AMG Driver’s Package). Η μεικτή κατανάλωση είναι 11,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 265 γρ./χλμ. Στην έκδοση S η απόδοση ανεβαίνει στους 612 ίππους στις 5.750-6.500 σ.α.λ. και η ροπή φτάνει τα 850 Nm στις 2.500-4.500 σ.α.λ. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,4 δλ., η τελική αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα, ενώ η μεικτή κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι 11,6 λτ./100 χλμ. και 267 γρ./χλμ.
Δείτε ακόμα: Νέες Mercedes E-Class Coupe και Cabriolet
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ 6 προφίλ οδήγησης μέσω του DYNAMIC SELECT (Comfort, Sport, Sport+, Individual και RACE (στάνταρ στην έκδοση S), όπου τροποποιούνται διάφορες παράμετροι στον κινητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων, ανάρτηση και τιμόνι. Το νέο προαιρετικό AMG Dynamic Plus Package περιλαμβάνει το πρόγραμμα RACE περιλαμβάνει και το Drift Mode, τα υψηλής απόδοσης φρένα (προαιρετικά διατίθενται και κεραμικοί δίσκοι) με κόκκινες δαγκάνες και το AMG Performance τιμόνι. Επιπλέον, οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, ενώ υπάρχει και νέα αερανάρτηση τριών θαλάμων (Adaptive Damping System), η οποία συνδυάζει ιδανικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά με την άνεση και μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία επίπεδα: Comfort, Sport και Sport+. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνει και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα, καθώς και το τριών σταδίων ESP με τις επιλογές ESP ON, ESP SPORT και ESP OFF.
Δείτε ακόμα: Συγκριτικό: BMW 116d VS Mercedes A 180 d