Στην κορυφή των μικρών hot hatch, αυτή την στιγμή στρογγυλοκάθεται το Toyota GR Yaris με τις εντυπωσιακές τεχνικές προδιαγραφές, αλλά και την πολύ μυώδη εμφάνιση. Η ιαπωνική μάρκα έκανε την έκπληξη στην κατηγορία και ανέβασε αρκετά τον πήχη, αφού ουσιαστικά 100% ανταγωνιστής δεν υπάρχει. Ωστόσο, είναι και το πιο ακριβό, με διαφορά αρκετών χιλιάδων ευρώ μάλιστα.
Δείτε ακόμα: Toyota GR Yaris με μηνιαία δόση 298 ευρώ
Να υπενθυμίσουμε ότι το GR Yaris κινείται από ένα 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο 1.6 λτ., ισχύος 261 ίππων και 360 Nm ροπής. Η κίνηση σε όλους τους τροχούς μεταδίδεται μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 ταχυτήτων, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 5,5 δλ. και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Toyota GR Yaris ή VW Polo GTI με 8.000€ λιγότερα;
Ο μεγάλος αντίπαλος της Toyota, η Volkswagen προσφέρει το Polo GTI. Το VW δεν είναι τόσο σκληροπυρηνικό, ενώ στη Γερμανία κοστίζει 7.680 ευρώ λιγότερα (25.520 ευρώ έναντι 32.200 ευρώ το GR Yaris). Πριν από δύο χρόνια, είχαν διαρρεύσει πληροφορίες ότι θα αποκτούσε κορυφαία έκδοση Polo R, η οποία θα έκανε πρεμιέρα ως πρωτότυπο τον Σεπτέμβριο του 2018 στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού και Το Μάρτιο του 2019 στη Γενεύη θα παρουσιαζόταν το αυτοκίνητο παραγωγής. Έκτοτε φαίνεται ότι η εξέλιξη του VW Polo R πάγωσε.
Δείτε ακόμα: VW Polo GTI: Ο άρχοντας των μικρών GTI
Τη χαριστική βολή έδωσε μέσω ανακοίνωσής του ο Jost Capito, Επικεφαλής του τμήματος Volkswagen R, ο οποίος δήλωσε ότι το ενδιαφέρον για ένα Polo R θα ήταν μικρό ή ότι θα υπήρχαν πολύ λίγα οχήματα και το κόστος θα ήταν πολύ υψηλό. Τουλάχιστον, το νέο Golf R εξελίσσεται και θα είναι μια «πραγματική μηχανή οδήγησης.»
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το 2013 η VW είχε λανσάρει το περιορισμένης παραγωγής Polo R WRC με 2.0 TSI κινητήρα 220 ίππων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Δείτε ακόμα: Toyota Corolla T-Sport: Ο αφανής δαίμονας (+videos)