Η Mercedes παρουσίασε στην Έκθεση της Φρανκφούρτης τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των νέων GLC και GLE, που δίνουν έμφαση στην απόδοση και την ηλεκτρική αυτονομία.
Η GLC 350e 4MATIC EQ Power έχει κάτω από το καπό έναν 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 211 ίππων και 349 Nm ροπής, συνδυαζόμενο με μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 13,5 kWh και ενός ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 121 ίππων και 440 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 320 άλογα και τα 700 Nm, αριθμοί ικανοί να προσφέρουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. και τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Η υβριδική GLC μπορεί να ταξιδέψει αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι 39-43 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων WLTP.
Δείτε ακόμα: Διαθέσιμη στην ελληνική αγορά η Mercedes GLB. Δείτε τις τιμές!
Η GLE 350 de 4MATIC EQ Power τώρα, μπορεί να μοιάζει σε ονομασία και να έχει ταυτόσημη ισχύ (320 ίππους, 700 Nm ροπής) όμως το γράμμα «d» κάνει όλη τη διαφορά. Εδώ ο 2λιτρος τούρμπο είναι ντίζελ και η μπαταρία φτάνει είναι υπερδιπλάσιας χωρητικότητας, στα 31,2 kWh. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 6,8 δλ. και η τελική φτάνει τα 210 χλμ./ώρα, όμως αυτό που έχει περισσότερη σημασία για την plug-in υβριδική GLE έχει η ηλεκτρική αυτονομία. Το γερμανικό SUV μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με το ρεύμα 90-99 χιλιόμετρα, πάντα σύμφωνα με τα δεδομένα του WLTP.
Διαβάστε επίσης: Νέες Mercedes A 250 e και B 250 e 1.33 λτ. 218 hp!
Εμφανισιακά αμφότερες οι Mercedes δεν έχουν ιδιαίτερες διαφορές με τις απλές εκδόσεις, ενώ μηχανικά -πέρα από το υβριδικό σύστημα- οι Γερμανοί έχουν προβεί σε χωροταξικές μετατροπές στον πίσω άξονα (ιδίως στην GLE), ώστε να τοποθετηθεί η μπαταρία με τέτοιο τρόπο ώστε να μην κλέβει χρόνο από τον χώρο αποσκευών.