Η επιστροφή του Ford Puma είναι γεγονός. Και σε πλήρη αντιστοιχία με τα πρότυπα της εποχής, είναι σε μορφή crossover. Εμείς, όμως, Puma θα θυμόμαστε πάντα το μικρό κουπέ που παρουσιάστηκε στα μέσα των 90’s. Το ίδιο κι ο Tiff Needell.
Δείτε ακόμα: Το Suzuki Swift Sport «γυρνάει» σαν πισωκίνητο (+video)
Ο Άγγλος οδηγός αγώνων/τηλεπαρουσιαστής/εν γένει «χεράς» είναι γνωστός για την έφεσή του στις πλαγιολισθήσεις. Μάλιστα, το 1998 είχε κυκλοφορήσει μια σειρά tutorial προς γνώση και επιμόρφωση των επίδοξων «ραλιάρηδων». Για τα μπροστοκίνητα, η επιλογή του ήταν το Puma 1.7. Απολύτως λογικά, καθώς το μικρό «αιλουροειδές» της Ford αναγνωρίστηκε κατευθείαν για την ακρίβεια, την αμεσότητα και την ευελιξία των δυναμικών χαρακτηριστικών του. Από πλευράς δύναμης, ο 1.700αρης Zetec απέδιδε τα ίδια με το σημερινό βασικό Puma 1.0 EcoBoost (125 άλογα). Το ελαφρύ αμάξωμα των 1.040 κιλών βοηθούσε τις επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ., τελική 203 χλμ./ώρα), όμως η ουσία του πρώτου Puma κρυβόταν στις γωνίες των εμπρός τροχών.
Διαβάστε επίσης: Πωλείται το πισωκίνητο Toyota Auris των 1.000 ίππων της Papadakis Racing
Προφανώς θα απολαύσουμε τις πλαγιολισθήσεις, την J-turn και τα χειρόφρενα του Needell, έχοντας υπόψη δυο πράγματα: αφενός μιλάμε για επαγγελματία οδηγό εγνωσμένης αξίας, αφετέρου ακόμα κι αυτός, οργιάζει εντός πίστας. Οπότε δεν επιχειρούμε να μιμηθούμε.