Θα θυμάστε πριν από μερικά χρόνια τον σάλο που είχαν προκαλέσει τα πρώτα κινέζικα αυτοκίνητα που εισήχθησαν στην Ευρώπη σχετικά με τις κακές τους επιδόσεις στα crash tests, καθώς τα αμαξώματά τους «κατέρρεαν» στις δοκιμές πρόσκρουσης. Μετά από αυτό φαίνεται πως οι κινέζικες εταιρίες στρώθηκαν πολύ στη δουλειά, έβαλαν τα δυνατά τους και διορθώθηκαν πάρα πολύ.
Πρώτο πολύ θετικό δείγμα αυτής της αλλαγής είναι το σεντάν μήκους 4,7 μέτρων BYD F5, το οποίο όχι μόνο αξιολογήθηκε με 5 αστέρια στο κινέζικο C-NCAP (σε αντίστοιχες δοκιμασίες με το Euro NCAP), αλλά ξεπέρασε και ανταγωνιστικά μοντέλα από Δυτικές μάρκες, μεταξύ αυτών η Ford και η Volkswagen και ανακηρύχτηκε ως «το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στην Κίνα».
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ο κλωβός ασφαλείας των επιβατών του BYD F5 διατηρήθηκε, το εσωτερικό παρέμεινε σχεδόν ανέπαφο, οι αερόσακοι και τα επιμέρους συστήματα ασφαλείας λειτούργησαν άψογα, ενώ στις εμπρόσθιες συγκρούσεις οι πόρτες μπορούσαν να ανοίξουν και από το εσωτερικό. Σίγουρα εντυπωσιακή επίδοση, την οποία δεν έχουν παρά να ακολουθήσουν και άλλα κινέζικα μοντέλα, έτσι ώστε να διαγράψουν το κακό τους παρελθόν.