Στην 4η γενιά του φθάνει το Clio, το οποίο ύστερα από 11,5 εκατομμύρια πωλήσεις σε πάνω από 115 χώρες παγκοσμίως, εμφανίζεται ποιο ώριμο σχεδιαστικά από ποτέ, γεγονός που έχει να κάνει με τον αρχισχεδιαστή του μοντέλου αλλά και όλων των μελλοντικών Renault, του περίφημου Laurensvanden Acker. Ο Ολλανδός, προερχόμενος από μια πολύ επιτυχημένη πορεία στη Mazda, εμπνέει το νέο Clio με το νέο σχεδιαστικό DNA της γαλλικής φίρμας, που μας έχει δείξει σε πρωτότυπα όπως το DeZir (2010) ή το R-Space, το Captur και το Frendzy του 2011. Το τελικό αποτέλεσμα μας δίνει ένα πολύ δυναμικό 5θυρο μικρό μοντέλο, με έντονα κουπέ πίσω τμήμα, “κρυφές” χειρολαβές στην πίσω πόρτα, αλλά και ένα εμφατικό εμπρόσθιο μέρος, με μεγάλα φωτιστικά και τη νέα χρωμιωμένη γρίλια της Renault. Παράλληλα οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι ελαφρώς αυξημένες κατά 49 χλστ. σε μήκος (4.062 χλστ.), 74 χλστ. σε πλάτος (1.732 χλστ.),και 14 χλστ. σε μεταξόνιο (2.589 χλστ.), ενώ μόνο το ύψος έχει μειωθεί κατά 45 χλστ.
Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό του νέου Clio, εδώ συναντούμε κάτι εντελώς νέο για τη Renault, με αρκετό σχεδιαστικό ενδιαφέρον, πολλές διαφορετικές αποχρώσεις αλλά και αναβαθμισμένη ποιότητα. Σε ό,τι αφορά μάλιστα στη σχεδίαση, το ταμπλό του Clio ενσωματώνει και κάποια ξεχωριστά στοιχεία, όπως η άρχουσα του ταμπλό κεντρική κονσόλα ή ο πολύ μοντέρνος πίνακας οργάνων, με το ψηφιακό ταχύμετρο στο κέντρο του. Για τους εσωτερικούς χώρους, υπάρχει βελτίωση, όπως και για το πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων (+12 λτ. από το προγενέστερο).
Το νέο Renault Clio θα λανσαριστεί αρχικά με δύο πολύ ενδιαφέροντες κινητήρες, οι οποίοι εκπέμπουν λιγότερα από 100 γρ./χλμ. CO2. Αρχική επιλογή στη γκάμα λοιπόν, θα είναι ο ολοκαίνουργιος turbo 3κύλινδρος κινητήρας 0,9 TCe, με απόδοση 90 ίππων και 135 Nm ροπής. Η μέση κατανάλωση του μοτέρ αυτού περιορίζεται στα 4,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 99 γρ./χλμ. Το έτερο διαθέσιμο μοτέρ θα είναι ο 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρας, με απόδοση 90 ίππων και μέση κατανάλωση μόλις 3,2 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CΟ2: 83 γρ./χλμ.). Από τις αρχές του 2013, θα προστεθεί στη γκάμα και ο νέος turbo βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού των 1,2 λίτρων, με απόδοση 120 ίππων και ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ως στάνταρ επιλογή.
Επιπλέον το συνολικό βάρος του νέου Clio μειώθηκε κατά 100 κιλά χάρη στην εκτενή χρήση νέου χάλυβα, στην κατασκευή της πίσω πόρτας του πορτ μπαγκάζ από προπυλένιο, την τοποθέτηση μικρότερου ρεζερβουάρ καυσίμου (45 λτ. από 55) κ.α. Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί επίσης στην οδική συμπεριφορά και στην προσφερόμενη άνεση, τομείς που ανέκαθεν το Clio αποτελούσε σημείο αναφοράς στην κατηγορία.