Η J.D. Power ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της μεγαλύτερης έρευνας ικανοποίησης πελατών αυτοκινήτων που διεξάγεται στη Γερμανία κάθε χρόνο –J.D. Power Vehicle Dependability Study (VDS), στην οποία φέτος ρωτήθηκαν 15.453 άτομα online για το αυτοκίνητό τους.
Για να λάβουν μέρος, οι πελάτες πρέπει να έχουν οδηγήσει το όχημα για τουλάχιστον δύο χρόνια. Η έρευνα περιλαμβάνει ερωτήσεις για την ποιότητα/αντοχή, εμφάνιση και λειτουργικό κόστος. Από τις αξιολογήσεις προκύπτει μία κατάταξη στην οποία αναδεικνύεται νικητής η μάρκα ή το μοντέλο με το μικρότερο αριθμό προβλημάτων.
Η έρευνα καταγράφει τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι ιδιοκτήτες των οχημάτων κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, ύστερα από 12-36 μήνες ιδιοκτησίας. Η J.D. Power εξέτασε 177 προβλήματα σε οκτώ κατηγορίες (κινητήρας και μετάδοση, αμάξωμα, οδηγική εμπειρία, χειριστήρια, συστήματα ήχου – πολυμέσων, καθίσματα, θέρμανση – εξαερισμός και εσωτερικό).
Ο μέσος όρος της αξιοπιστίας καθορίζεται από τον αριθμό προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ανά 100 οχήματα (PP100) και όσο χαμηλότερη είναι η βαθμολογία, τόσο πιο καλή είναι η αξιοπιστία.
Όπως θα δείτε στους παρακάτω πίνακες, στην πρώτη θέση βρέθηκε ως η πιο αξιόπιστη μάρκα η Mitsubishi με 77 προβλήματα ανά 100 οχήματα, ενώ στο αντίθετο άκρο τοποθετήθηκε η BMW με 178 προβλήματα ανά 100 οχήματα. Αξιοσημείωτο είναι ότι σε αντίστοιχη έρευνα που έκανε η J.D. Power για την αγορά της Μ. Βρετανίας (δείτε εδώ) υπήρξαν αρκετές διαφορές σε σχέση με τη Γερμανία.