Σήμερα η Alfa Romeo παρουσίασε όλες τις λεπτομέρειες για το νέο μεσαίο μοντέλο της Giulia, μαζί με νέες φωτογραφίες τόσο των «απλών» εκδόσεων όσο και της κορυφαίας Giulia Quadrifoglio Verde.
H Giulia είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία στην Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Αυστρία, Βέλγιο, Ελβετία και Ολλανδία. Η γκάμα περιλαμβάνει τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα Giulia, Super και Quadrifoglio. Αρχικά θα είναι διαθέσιμη με τρεις μόνο κινητήρες, οι οποίοι δυστυχώς είναι μεγάλοι για τα φορολογικά δεδομένα της χώρας μας.
Πρόκειται για δύο εκδόσεις του αλουμινένιου ντίζελ των 2.2 λτ. με απόδοση 150 ή 180 ίππων και τον ισχυρότερο βενζίνης των 2.9 λτ. με 510 ίππους στην Giulia QV. Όλα τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο 8 σχέσεων (βλ. παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά).
Όλες οι εκδόσεις της Giulia είναι πισωκίνητες, με ιδανικό ζύγισμα μεταξύ των δύο αξόνων, με ανεξάρτητες αναρτήσεις τεχνολογίας AlfaLink με διπλούς βραχίονες μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Παράλληλα, σύμφωνα με την Alfa Romeo η Giulia διαθέτει το πιο άμεσο τιμόνι. Ιδιαίτερα δυνατά είναι και τα φρένα, τα οποία προσφέρουν ακινητοποίηση από τα 100-0 χλμ./ώρα σε 38,5 μ. για την Giulia και σε μόλις 32 μ. για την Giulia QV.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |||
Έκδοση | 2.2 150 | 2.2 180 | 2.9 V6 |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.143 | 2.143 | 2.891 |
Ταχύτητες | 6 (8AT) | 6 (8AT) | 6 (8AT) |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 150/4.000 | 180/3.750 | 510/6.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 380/1.500 (450/1.750) | 380/1.500 (450/1.750) | 600/2.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,4 (8,2) | 7,2 (7,1) | 3,9 (3,9) |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 220 (220) | 230 (230) | 307 (307) |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,2 (4,2) | 4,2 (4,2) | 8,5 (8,2) |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 109 (109) | 109 (109) | 198 (189) |
Βάρος (κιλά) | 1.374 (1.445) | 1.374 (1.445) | 1.580 (-) |
Σε παρένθεση το αυτόματο |
Παρακολουθείστε παρακάτω και τα βίντεο: