Η κορυφαία σπορ έκδοση του μικρομεσαίου Peugeot κάνει την πρώτη επίσημη εμφάνισή της και πρόκειται για το νέο 308 GTi με τα αρκετά δυναμικά χαρακτηριστικά και τον 1.600άρη τούρμπο κινητήρα. Το μηχανικό αυτό σύνολο προσφέρεται σε απόδοση 250 ίππων και 270 ίππων με 330 Nm ροπής σε αμφότερες τις εκδόσεις, συνδυασμένο με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Από πλευράς επιδόσεων, το βάρους μόλις 1.205 κιλών 308 GTi 250 επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, ενώ με τους 270 ίππους είναι ταχύτερο στα 6,0 δλ. και διανύει τα 0-1.000 μ. σε 25,3 δλ. Η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 που ανακοινώνει η Peugeot και για τους δύο κινητήρες ανέρχεται στα 6,0 λτ./100 χλμ. και 139 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Το ισχυρότερο 308 GTi 270 εφοδιάζεται με μηχανικό μπλοκέ εμπρός διαφορικό Torsen, με 19άρες ζάντες και ελαστικά 235/35 και με δισκόφρενα 380 χλστ. εμπρός με κόκκινες δαγκάνες και 268 χλστ. πίσω. Επίσης, το 308 GTi έχει χαμηλωμένη κατά 11 χιλιοστά και πιο σφιχτή ανάρτηση με αλουμινένια ψαλίδια εμπρός και κοίλη αντιστρεπτική δοκό για μείωση του βάρους.
Εξωτερικά κυριαρχεί η διχρωμία κόκκινου – μαύρου στα πρότυπα του Peugeot 308 R, η οποία είναι διαθέσιμη στο 308 GTi 270, καθώς και ο διαχύτης στον προφυλακτήρα με τις δύο μεγάλες στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα τύπου μπάκετ καθίσματα, οι δερμάτινες επενδύσεις με τις κόκκινες ραφές, το μικρής διαμέτρου flat bottomed τιμόνι με το λογότυπο GTi και οι διάφορες σπορτίφ λεπτομέρειες.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο: