Την πρώτη του παρουσία κάνει το πρωτότυπο 308 R Concept με την πολύ δυναμική εικόνα και τον επιθετικό χαρακτήρα στην εξωτερική του εμφάνιση. Συγκριτικά με το νορμάλ νέο 308 φέρει πολλές αλλαγές στην σχεδίαση του εμπρόσθιου και πίσω τμήματος του αμαξώματός του με τους μυώδεις προφυλακτήρες, τους αεραγωγούς στο καπό, τις δύο απολήξεις των εξατμίσεων, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τις μεγάλες ζάντες – ελαστικά.
Το Peugeot 308 R Concept θα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα του RCZ R των 1.6 λίτρων ο οποίος αποδίδει 270 ίππους και μπαίνει δυνατά στην αγορά με ειδική ισχύ 170 ίππων στο λίτρο. Το εντυπωσιακό εμφανισιακά 308 R concept είναι προσθιοκίνητο και η ισχύς μεταφέρεται στους τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου, με διαφορικό Torsen να φροντίζει ώστε η αυξημένη αυτή ισχύς να βγαίνει σωστά στο δρόμο. Το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 26 χιλιοστά και διαθέτει πιο σκληρό setup ανάρτησης ενώ τα φρένα του είναι και εκείνα ενισχυμένα με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 380 χλστ. εμπρός και 330 χλστ. στον πίσω άξονα με το αυτοκίνητο να πατάει σε 19 ιντσών τροχούς με ελαστικά διάστασης 235/35 R19.
Σύμφωνα πάντως με την Peugeot και παρά τον αδιαμφισβήτητο εκρηκτικό του χαρακτήρα, το 308 R Concept επιτυγχάνει αναλογικά πολύ καλά νούμερα κατανάλωσης με την μεικτή κατανάλωση να ανέρχεται στα 6.3 λτ./100 χλμ. και τους εκπεμπόμενους ρύπους CO2 να μην ξεπερνούν τα 145 γρ./χλμ.