Η Volkswagen παρουσιάζει αναλυτικά το πιο οικονομικό σε κατανάλωση Golf με κινητήρα βενζίνης, το Golf TSI BlueMotion, το οποίο παράλληλα είναι το πρώτο μη ντίζελ BlueMotion. Το downsized υπερτροφοδοτούμενο, άμεσου ψεκασμού 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 999 κ.εκ. αποδίδει 115 ίππους και υψηλή ροπή 200 Nm. Από πλευράς επιδόσεων, το Golf 1.0 TSI με το μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ., στα 80-120 χλμ./ώρα με 4η ταχύτητα σε 8,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 204 χλμ. Παράλληλα, η Volkswagen ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 99 γρ./χλμ.
O νέος 1.0 TSI κινητήρας θα εφοδιάζει εκτός από το 5/3θυρο Golf και το στέισον βάγκον Volkswagen Golf Variant, καθώς και το πολυχρηστικό Golf Sportsvan. Το Golf 1.0 TSI BlueMotion θα διατεθεί στις εκδόσεις Trendline και Comfortline, με τιμή Γερμανίας από 20.450 ευρώ και πλούσιο εξοπλισμό όπως ESP, 7 αερόσακους, κλιματισμό, σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS, start/stop με ανάκτηση ενέργειας πέδησης, πίσω αεροτομή, σπορ ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 15 χλστ. και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Έκδοση | 1.0 TSI BlueMotion |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 |
Κύλινδροι/βαλβίδες | 3/12 |
Ταχύτητες | 6 (7 DSG) |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 115/5.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 200/2.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,7 |
80-120 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) | 8,5/11,0 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 204 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,3 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 99 |
Βάρος (κιλά) | 1.211 (1.233) |