Η Peugeot ενισχύει την γκάμα του 308 με την προσθήκη της νέας σπορτίφ έκδοσης GT τόσο στο χάτσμπακ αμάξωμα όσο και στο SW. Σε αμφότερα τα μοντέλα το «λιοντάρι» της Peugeot μετακινήθηκε από το καπό στη μάσκα, εφοδιάζονται με υψηλής τεχνολογίας εμπρός φωτιστικά σώματα με έως 62 LEDs, οι καθρέπτες είναι μαύροι, έχουν ανασχεδιαστεί οι προφυλακτήρες και προστέθηκαν ένθετα στα μασπιέ. Επίσης, το Peugeot 308 GT εξοπλίζεται με φιμέ παράθυρα, με 18 ιντσών ζάντες αλουμινίου, με μαύρο διαχύτη και με δύο τραπεζοειδής απολήξεις των εξατμίσεων. Φυσικά υπάρχουν και τα λογότυπα GT στην πόρτα του χώρου αποσκευών, στη μάσκα και στα εμπρός φτερά. Νέο χρώμα αποκλειστικά για το 308 GT είναι το Magnetic Blue, το οποίο τονίζει τον δυναμικό του χαρακτήρα.
Για το εσωτερικό η Peugeot αναφέρει (δεν έχουν δημοσιευτεί φωτογραφίες), ότι η οροφή είναι σε ανθρακί χρώμα, οι επενδύσεις σε ταμπλό, πόρτες, επιλογέα ταχυτήτων και τα πατάκια φέρουν κόκκινες ραφές, ενώ έχουν τοποθετηθεί αλουμινένια πεντάλ και ανοξείδωτες επενδύσεις.
Αλλαγές υπάρχουν και στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, η οποία χαμήλωσε κατά 7 χλστ. εμπρός και 10 χλστ. πίσω, ενώ σκλήρυνε κατά 10% και 20% αντίστοιχα. Νέα ρύθμιση έχει και η ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού και για την πέδηση φροντίζουν οι αεριζόμενοι δίσκοι 330×30 χλστ. εμπρός και οι απλοί πίσω διαμέτρου 268 χλστ. (290 χλστ. στο 308 GT SW).
Για την κίνησή του υπάρχει ο 1.6 THP 205 με 285 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., με εκπομπές CO2 130 γρ./χλμ. και ο ντίζελ 2.0 BlueHDI 180 με 400 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. και εκπομπές CO2 μόλις 103 γρ./χλμ. Ο 1.6 THP 205 συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ο 2.0 BlueHDI 180 με αυτόματο 6 σχέσεων. Οι επιδόσεις και οι καταναλώσεις θα ανακοινωθούν μέχρι τις 2 Οκτωβρίου που θα γίνει η πρεμιέρα του 308 GT στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.