Κάτω από το μικρό εμπρός καπό του φιλοξενείται ένας ατμοσφαιρικός 1.600άρης κινητήρας απόδοσης 150 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και 160 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με κοντό 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Το μηχανικό αυτό σύνολο φέρει αγωνιστικούς εκκεντροφόρους επικεφαλής, νέα πιστόνια, αλλαγμένο σύστημα εξάτμισης και νέο καπάκι, θυμίζοντάς μας τις παλιές καλές εποχές των GT – GΤi, χωρίς τούρμπο. Παράλληλα έχουν τοποθετηθεί νέα ελατήρια και αμορτισέρ, μαζί με 16 ιντσών ζάντες αλουμινίου.
Αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό που ενισχύουν το σπορτίφ προφίλ του March Bolero A30, στο οποίο κυριαρχούν τα τύπου μπάκετ καθίσματα, το δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας, τα αλουμινένια πεντάλ και ο νέος πίνακας οργάνων με το στροφόμετρο που «τερματίζει» στα 220 χλμ./ώρα.
Συνολικά μόλις 30 τέτοια οχήματα θα κατασκευαστούν, το κάθε ένα από τα οποία θα πωλείται στην τιμή των 3.564.000 γιεν (28.300 ευρώ!).