Μπορεί να έχουν περάσει σχεδόν 10 χρόνια από το τέλος παραγωγής της Brera, όμως ακόμα και σήμερα παραμένει -και θα συνεχίσει να αποτελεί- ένα από τα πιο σαγηνευτικά σχήματα στη σύγχρονη ιστορία της αυτοκίνησης. Και φυσικά, μια από τις πιο καλαίσθητες Alfa Romeo στα χρονικά.
Στην Ελλάδα τη μάθαμε κυρίως με τον βενζινοκινητήρα 2.2 JTS των 185 ίππων, αλλά δεν έλειψαν και μερικές 3.2 V6 (μια συγκεκριμένη μάλιστα είναι υπόδειγμα βελτίωσης, με τούρμπο, πάνω από 400 άλογα και φρένα από Lamborghini), ενώ αργότερα προστέθηκε η 1.75 TBi με τους 200 ίππους. Μια από τις πιο σπάνιες εκδόσεις, ενδεχομένως η καλύτερη, είχε κάτω από το καπό τον 5κύλινδρο ντίζελ 2.4 JTD, αρχικά με 200 ίππους και 400 Nm ροπής (αργότερα έγιναν 210 και 440 Nm αντίστοιχα). Συνδυαζόταν είτε με 6άρι χειροκίνητο, είτε με αυτόματο κιβώτιο Q-Tronic επίσης 6 ταχυτήτων, στέλνοντας την ισχύ στους εμπρός τροχούς (η τετρακίνηση ήταν προνόμιο της 3.2 V6).
Δείτε ακόμα: Θα θέλατε έτσι την Alfa Romeo Giulia GTA;
Οι επιδόσεις ήταν πολύ καλές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να αποτελούν υπόθεση 8,3 δλ. και την τελική να φτάνει τα 225 χλμ./ώρα, συνδυαζόμενες με μέση τιμή κατανάλωσης στα 7,8 λίτρα/100 χλμ. (για το κιβώτιο Q-Tronic) και έναν από τους πιο ευχάριστους ήχους που μπορεί να ακούσει κανείς από πετρελαιοκινητήρα. Ένα τέτοιο εξαίρετο δείγμα θα δούμε σήμερα, με εξτρά που υπερβαίνουν τις 30.000 ευρώ!
Η εν λόγω Brera είναι μοντέλο του ’09 και αναγράφει στο κοντέρ 73.000 χλμ. – αριθμός ελάχιστος για ντίζελ κινητήρα. Διαθέτει ζάντες 20 ιντσών, ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Bilstein, φρένα της Tar-ox, ηχοσύστημα 1000 Watt, δερμάτινο σαλόνι, aftermarket σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής και DVD Player, εμπρός φανάρια «angel eyes» και πίσω LED, μαζί με ολοκληρωμένο και διακριτικό body kit, αλλά και νέα εξάτμιση.
Διαβάστε επίσης: Ηδονική Alfa Romeo Giulia GTA 1300 Junior
Το αντίτιμο για αυτή την πάμπλουτα εξοπλισμένη και πανέμορφη Brera, ανέρχεται μόλις στις 11.500 ευρώ!