Η Honda μας έπιασε «στον ύπνο» τον περασμένο Νοέμβριο με το Prelude Concept, καθώς ουδείς περίμενε να «σκάσει» νέο Prelude στο Japan Mobility Show. Και μάλιστα σε μια μορφή, που μοιάζει έτοιμη για παραγωγή. Μπορεί τυπικά να είναι πρωτότυπο, αλλά έχουμε δει πολλάκις από τους Ιάπωνες πως η λέξη «concept» πρακτικά σημαίνει τελικό προϊόν, με άλλες ζάντες. Η 6η γενιά του ιαπωνικού κουπέ, λοιπόν, είναι σίγουρη και προ των πυλών. Κι όπως όλα δείχνουν, με πάνω από 200 άλογα.
Το Best Car επικαλείται πληροφορίες μέσα από τη Honda, δημοσιεύοντας τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Prelude. Όχι επιβεβαιωμένα δια επισήμων χειλών, αλλά οι Ιάπωνες συνάδελφοι συνήθως είναι εγγύηση. Τι λένε για το Prelude MK6; Πρώτα και κυριότερα ότι κάτω από το καπό, θα βρίσκεται το υβριδικό σύνολο του Civic e:HEV. Ο συνδυασμός του 2.0λιτρου ατμοσφαιρικού βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα παράγει 184 ίππους στο μικρομεσαίο χάτσμπακ, αλλά για χάρη του Prelude θα ανέβει πάνω από τα 200 άλογα, πιθανότατα στα 210.
Οι διαστάσεις θα το τοποθετήσουν ακριβώς απέναντι στα Toyota GR86 και Subaru BRZ, άσχετα που η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται στον αντίθετο άξονα (πισωκίνητα εκείνα, μπροστοκίνητο το Prelude). Το μήκος αναμένεται στα 4.300 χλστ., το πλάτος στα 1.790 χλστ., το ύψος στα 1.300 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.575 χλστ., ενώ στόχος είναι και το βάρος να μείνει σε σχετικά χαμηλά επίπεδα (γύρω στα 1.300 κιλά). Αν οι αριθμοί «βγουν» στους Ιάπωνες, θα πρέπει να περιμένουμε 0-100 χλμ./ώρα στην περιοχή των 7,0 δλ. και τελική σεβαστά πάνω από τα 200 χλμ./ώρα. Για πίστα, πάντως, δεν θα είναι, όπως έχει ήδη δηλώσει ο αρχιμηχανικός της Honda. Πιθανότερη ημερομηνία λανσαρίσματος μάλλον τοποθετείται στις αρχές του 2025, ωστόσο δεν αποκλείεται και λίγο νωρίτερα (τέλη του ’24).