Η Honda μας έπιασε «στον ύπνο» με το Prelude Concept, καθώς ουδείς περίμενε να «σκάσει» νέο Prelude στο Japan Mobility Show. Και μάλιστα σε μια μορφή, που μοιάζει έτοιμη για παραγωγή. Μπορεί τυπικά να είναι πρωτότυπο, αλλά έχουμε δει πολλάκις από τους Ιάπωνες πως η λέξη «concept» πρακτικά σημαίνει τελικό προϊόν, με άλλες ζάντες.
Η 6η γενιά του μεσαίου κουπέ, λοιπόν, είναι σίγουρη και προ των πυλών. Πληροφορίες πολλές δεν κυκλοφορούν, καθώς η Honda θέλει να κρατήσει το επίπεδο της αγωνίας και της προσμονής ψηλά. Δεδομένα, πάντως, το νέο Prelude δεν θα είναι κάποιου είδους σκληροπυρηνικό sportscar, σαν το Civic Type R ας πούμε. Κάτι που εξάλλου, δεν ήταν ποτέ κανένα Prelude. Τα κατατοπιστικά νέα έρχονται από τον Tomoyuki Yamagami, ήτοι τον αρχιμηχανικό της ιαπωνικής εταιρίας. Ο Yamagami μίλησε στο αυστραλιανό CarsGuide, αποφεύγοντας διακριτικά την παροχή στοιχείων αλλά αποσαφηνίζοντας πως το αυτοκίνητο, δεν θα είναι για την πίστα.
«Σίγουρα δεν θα είναι το πιο σπορ ή κατάλληλα στημένο αυτοκίνητο για να το πετάς δεξιά-αριστερά στην πίστα, αυτό σας το λέω με βεβαιότητα» είπε ο Ιάπωνας chief engineer, για να ενημερώσει στη συνέχεια σχετικά με την εμπορική διαθεσιμότητα του Prelude MK6: «Θα είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο, διαθέσιμο τόσο σε δεξιοτίμονη όσο και αριστεροτίμονη διάταξη». Πιθανότερη ημερομηνία λανσαρίσματος μάλλον τοποθετείται στις αρχές του 2025, ωστόσο δεν αποκλείεται και λίγο νωρίτερα (τέλη του ’24).
Από πλευράς μηχανικών μερών και τεχνικών χαρακτηριστικών τώρα, η απόλυτη σιγή. Καμία αναφορά, πέρα από αυτή της Honda Αμερικής για παρουσία υβριδικού κινητήρα.Λογικά το νέο Prelude θα βασίζεται στην πλατφόρμα του Civic, οπότε κάπου εκεί θα πρέπει να βρίσκεται το μέγεθος (πάνω από 4,5 μέτρα μήκος, δηλαδή). Αντιστοίχως, στο μηχανοστάσιο κατά πάσα πιθανότητα κρύβεται το υβριδικό σύνολο του 2.0λιτρου ατμοσφαιρικού με τον ηλεκτροκινητήρα, το οποίο στο Civic e:HEV αποδίδει 184 ίππους. Στην Αμερική υπάρχει και ο 1.5 VTEC Turbo στα 200 άλογα, ενώ από τη στιγμή που δεν θα είναι track day friendly, αποκλείουμε το ενδεχόμενο τοποθέτησης του 2.0 VTEC Turbo από το «Τάπερ».