Το μακροβιότερο μοντέλο της Honda δεν είναι άλλο από το Civic, το οποίο μετρά 52 χρόνια από το 1972 που παρουσιάστηκε και 11 συνολικά γενιές. Το νέο Civic τοποθετείται πλέον στη μεσαία κατηγορία και διαθέτει premium χαρακτηριστικά, ενώ είναι αποκλειστικά υβριδικό. Άλλωστε όλη η νέα γκάμα της Honda είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη και αποτελείται από τα φουλ υβριδικά Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V το οποίο διατίθεται και με PHEV σύνολο, ενώ αμιγώς ηλεκτρικό είναι το e:Ny1.
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda προσφέρει το νέο Civic e:HEV με έκπτωση έως 3.000 ευρώ, όπως επίσης με ευέλικτη χρηματοδότηση και επιδοτούμενο επιτόκιο. Συγκεκριμένα στην πρώτη έκδοση Elegance διατίθεται στην τιμή των 38.500 ευρώ (έναντι 41.500 αρχικής). Το χρηματοδοτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 5,5%, ελάχιστη προκαταβολή από 0%, σταθερές μηνιαίες δόσεις και περίοδο αποπληρωμής από 12 έως 84 μήνες. Ενδεικτικά με 30% προκαταβολή (11.670 ευρώ) και 84 μήνες διάρκεια, η μηνιαία δόση ανέρχεται στα 385,55 ευρώ.
Επιπλέον συνοδεύεται με 5 χρόνια εγγύηση και οδική βοήθεια, συν του ότι δεν χρεώνεται εξτρά το μεταλλικό χρώμα. Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν -μεταξύ άλλων- τα εξής: 11 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης λωρίδας και ελέγχου των τυφλών σημείων, οθόνη infotainment 9 ιντσών με πλοήγηση, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικός κλιματισμός, αυτόματοι προβολείς και 17άρες ζάντες αλουμινίου.
Το νέο Civic e:HEV με το κομψό και δυναμικό παράλληλα fastback αμάξωμα έχει μήκος 4.551 χλστ., πλάτος 1.802 χλστ. ύψος 1.402 χλστ. και μεταξόνιο 2.734 χλστ. Ιδιαίτερα κομψό είναι και το εσωτερικό του, όπου κυριαρχούν οι ίσιες γραμμές και οι επίπεδες επιφάνειες στο ταμπλό. Η εργονομία βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα, αφού η 9άρα οθόνη του infotainment είναι εύκολη στη χρήση και σε συνδυασμό με τα φυσικά χειριστήρια, ο οδηγός διευκολύνεται πολύ. Ιδιαίτερη φροντίδα έχει δώσει η Honda και στην ποιότητα κατασκευής, μέσω της ευρείας χρήσης μαλακών υλικών και πολύ γεροδεμένης κατασκευής με τέλειους αρμούς. Το πλήρες σε όλα τα επίπεδα εσωτερικό του νέου Honda Civic e:HEV συμπληρώνουν και οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες, όπως και το πορτ μπαγκάζ των 410 λίτρων με το μεγάλο άνοιγμα.
Ένας ακόμα τομέας όπου εντυπωσιάζει το νέο Civic e:HEV, είναι ο ιδιαίτερα πετυχημένος και ισορροπημένος τρόπος που ταιριάζει το δυναμισμό, με την άνεση στην οδήγηση και τη χαμηλή κατανάλωση. Το υβριδικό σύνολο e:HEV συνδυάζει δυο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 184 ίππων και 315 Nm ροπής, οι οποίοι δίνουν την κίνηση και ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson με 143 ίππους. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός κιβωτίου eCVT, που μοιάζει σε λειτουργία σαν ένα πολύ γρήγορο αυτόματο διπλού συμπλέκτη και σε καμία περίπτωση μονής σχέσης e-CVT. Το αυτοκίνητο επιταχύνει γρήγορα (0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ.), ο κινητήρας ακούγεται από καθόλου έως ελάχιστα, ενώ η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,05 kWh παρέχει αρκετή ηλεκτρική κίνηση σε αστικούς κυρίως ρυθμούς. Η συνδυαστική κατανάλωση βρίσκεται χαμηλά και σε πραγματικές συνθήκες, στα μόλις 5,3 λίτρα/100 χλμ., ενώ στην πόλη μειώνεται και άλλο. Επίσης, με εκπομπές CO2 108 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο.
Στην οδήγηση, οι ιδανικά ρυθμισμένες ανεξάρτητες αναρτήσεις (πολλαπλών συνδέσμων πίσω) μαζί με το στιβαρό πλαίσιο, τα φαρδιά μετατρόχια και το μακρύ μεταξόνιο, εξασφαλίζουν κορυφαία χαρακτηριστικά. Υπό πίεση ο οδηγός αισθάνεται το πλαίσιο να «δένει» το αυτοκίνητο με το οδόστρωμα, εκμεταλλευόμενο τις πολύ μικρές κλίσεις που προσδίδει το σετάρισμα της ανάρτησης. Το Civic περνάει «ατάραχο» από λακκούβες, σαμάρια, σπασίματα και «κοψίματα», αδιαφορώντας πλήρως για το τι επικρατεί κάτω από τους τροχούς. Επίσης, τα προγράμματα οδήγησης Εco/ Νormal/ Sport και Individual εναλλάσσουν τον τρόπο απόδοσης και λειτουργίας και ο χρήστης απολαμβάνει άνεση αλλά και στρίψιμο ανά πάσα ώρα και στιγμή.