Η κινεζική AUDI ετοιμάζει την επίθεσή της

Εδώ και κάποιους μήνες, από το Νοέμβριο συγκεκριμένα, έχουμε δύο Audi. Την κανονική, αυτή που ξέρουμε όλοι από τη Γερμανία και σήμα τους τέσσερις κύκλους, συν τη δίδυμη από την Κίνα. Ίδιο όνομα, άλλη αναγραφή, δίχως κύκλους, αλλά με πολλές φιλοδοξίες.

Η κινεζική Audi αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη SAIC, παρουσιάζοντας και το πρώτο της μοντέλο. Πρωτότυπο ακόμα, αλλά το AUDI E δείχνει τα μελλοντικά Audi που θα προσφέρονται στη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη. Καταρχάς, να εστιάσουμε στην εμφανέστατη διαφορά με τα δικά μας (και ολόκληρου του υπόλοιπου κόσμου) Audi: το σήμα. Εδώ δεν συναντάμε τους ιστορικούς τέσσερις κύκλους, αλλά ολογράφως το όνομα της φίρμας από το Ίνγκολσταντ στα κεφαλαία. «AUDI» φαρδύ-πλατύ και φωτιζόμενο στη μάσκα, αλλά και στο πίσω μέρος ανάμεσα στα LED φωτιστικά σώματα.

 

Το AUDI E διακρίνεται για το estate αμάξωμα (Sportback το λένε οι Γερμανοί, κι ας είναι Avant), τις φουτουριστικές γραμμές και τις μεγάλες διαστάσεις, που το τοποθετούν στα 4.870 χλστ. μήκους, 1.990 χλστ. πλάτους, 2.950 χλστ. μεταξονίου και 1.460 χλστ. ύψους. Ουσιαστικά δεν διαφέρει ιδιαίτερα σε μέγεθος από το νέο Audi A5, αλλά οι αναλογίες το κάνουν να μοιάζει σημαντικά μεγαλύτερο. Στην καμπίνα όλα τα βλέμματα συγκεντρώνονται στην ενιαία κυρτή διάταξη των οθονών, που καταλαμβάνει όλο το άνω μέρος τους ταμπλό. Στον έλεγχο όλων των λειτουργιών συμβάλλει ο ψηφιακός βοηθός AUDI Assistant, με υποστήριξη από την τεχνητή νοημοσύνη.

Το E, ωστόσο, δεν θα μείνει για πολύ καιρό μόνο του. Οι Κινέζοι ετοιμάζουν ολομέτωπη επίθεση σε 3 κατηγορίες, με ισάριθμα μοντέλα. Λεπτομέρειες δεν ανακοινώνουν, πέρα από ότι η γκάμα θα απευθύνεται σε νεανικό κοινό, με έφεση στην τεχνολογία. Αυτονόητα, τουλάχιστον ένα από τα άλλα δύο (μπορεί και τα δύο) θα ανήκουν σε κάποιο SUV segment (C και D, κατά πάσα πιθανότητα). Tο E, πάντως, πατάει στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα Advanced Digitized Platform, εξελιγμένη από κοινού μεταξύ Audi και SAIC. Δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός, ένας πίσω) αναλαμβάνουν την κίνηση του γερμανοκινεζικού concept car, παράγοντας συνολικά 775 ίππους και 800 Nm. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,6 δλ., ενώ η μπαταρία 100 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 700 χλμ. (σε κύκλο CLTC). H αρχιτεκτονική 800V επιτρέπει υψηλότατες ταχύτητες φόρτισης, προσθέτοντας πάνω από 370 χλμ. σε μόλις 10 λεπτά.

Get it on Google Play Download on the App Store