Η Audi διατηρεί μια από τις μακροβιότερες παραδόσεις στα station wagon, ειδικά τα super sport επιδόσεων. Από το 1994, όταν παρουσιάστηκε το RS 2 Avant, μέχρι σήμερα έχουν παρουσιαστεί τρομερά RS σε εκδόσεις Avant, με ισχυρότερο όλων το ολόφρεσκο RS 6 GT των 630 ίππων, αλλά και το RS 6 Performance στο οποίο βασίζεται. Το Ίνγκολσταντ δεν σκοπεύει να αφήσει μια τέτοια κληρονομιά να χαθεί, δεσμευόμενο για ακόμα περισσότερα μοντέλα στο μέλλον.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης του RS 6 GT, o τεχνικός διευθυντής του μοντέλου Nils Fischer μίλησε για το ενδεχόμενο λανσαρίσματος άλλων RS Avant στο μέλλον. Η απάντησή του; «Ξεκάθαρα ναι, μπορώ να το πω με απόλυτη σιγουριά». Επιπλέον της επιβεβαίωσης από τον Fischer, ήρθε ο επικεφαλής προϊόντος της Audi να προσθέσει: «Κοιτάζοντας στο παρελθόν βλέπουμε πως έχουν υπάρξει μερικά εξαιρετικά station wagon. Βλέποντας το σήμερα και το πόσο όμορφα αυτοκίνητα τέτοιου τύπου αμαξώματος κυκλοφορούν/σχεδιάζονται, δεδομένα παρατηρούμε ότι έχουν και μέλλον», ήταν η άποψη του Keneth Dose.
Τι επιφυλάσσει το μέλλον για τα υπερ-estate της Audi; Πρώτο και κυριότερο το πολυαναμενόμενο RS 6 e-tron Avant, που θα βάλει το RS 6 στα χνάρια του πλήρους εξηλεκτρισμού από την επόμενη γενιά του A6. Το RS 4 αντίθετα θα συνεχίσει κανονικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης (πιθανότατα τον σημερινό 2.9 V6 twinturbo, σε plug-in hybrid μορφή), ενώ το ίδιο αναμένεται να συμβεί με το επικείμενο RS 7. Εδώ θα χρειαστεί λίγη προσαρμογή ονοματολογικά, καθώς στην ουσία μιλάμε για το επόμενο θερμικό RS 6. Από τη στιγμή, όμως, που το «RS 6» θα συνδυαστεί με την ηλεκτροκίνηση και το σημερινό liftback RS 7 θα καταργηθεί (λόγω χαμηλών πωλήσεων), το νέο RS 7 Avant θα αποτελέσει τον διάδοχο του τρέχοντος RS 6 Avant 4.0 V8 twinturbo.