Η Xpeng παρουσιάζει την αναβαθμισμένη εκδοχή του μεσαίου της σεντάν P7, με το «+» στην ονομασία να αφορά την αυξημένη αυτονομία και τις έξτρα επιλογές στις διαθέσιμες εκδόσεις, τόσο των κινητήρων όσο και των μπαταριών.
Το P7+ διαφοροποιείται αισθητικά από το απλό P7 καταρχάς μέσω του εμπρός μέρους, που εδώ είναι πιο σφηνοειδές και αιχμηρό. Οι περισσότερες αλλαγές απαντώνται στο πίσω μέρος, όπου το liftback αμάξωμα σχηματίζει ένα είδος spoiler στη βάση του πίσω παρμπρίζ. Η ενιαία διάταξη των LED φωτιστικών σωμάτων και οι μαύρες ενθέσεις στον προφυλακτήρα, που δένουν οπτικά με τις αντίστοιχες στην οροφή και τα μαρσπιέ, συνθέτουν ένα δυναμικό παρουσιαστικό για το P7+, το οποίο εμφανίζεται και σημαντικά μεγαλύτερο. Το μήκος φτάνει τα 5.056 χλστ. και ξεπερνά κατά σχεδόν 17 εκατοστά το P7 (4.888 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο πρακτικά μένει στα ίδια επίπεδα (3.000 χλστ. από 2.998).
Εικόνα από το εσωτερικό δεν έχουμε, αλλά λογικά δεν απομακρύνεται από τα στάνταρ του P7. Οι δίδυμες οθόνες, που καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, και η φαρδιά κεντρική κονσόλα κατά πάσα πιθανότητα χαρακτηρίζουν τον διάκοσμο και του P7+. Εξάλλου, οι άνθρωποι της XPeng έδωσαν μεγαλύτερη βάση στη βελτίωση των δεδομένων κάτω από αμάξωμα-καμπίνα.
Το P7+ θα προσφέρεται με δυο επιλογές ηλεκτροκινητήρων, αμφότεροι τοποθετημένοι πίσω. Η βασική έκδοση θα παρέχει στον οδηγό 245 ίππους, ενώ η ισχυρότερη 310, με τη μέση κατανάλωση να τοποθετείται στα μόλις 11 kWh/100 χλμ.! Διαχωρισμός θα υπάρχει και στις προσφερόμενες συστοιχίες, με τη βάση να αξιοποιεί μονάδα 60,7 kWh και την κορυφαία έκδοση 76,3 kWh, προσφέροντας μέγιστη αυτονομία 575 χλμ. και 685 χλμ. αντίστοιχα. Οι αριθμοί ωστόσο αφορούν τον κινεζικό κύκλο CLTC, οπότε σε WLPT θα πρέπει να υπολογίσουμε σημαντικά λιγότερα χιλιόμετρα. Συγκριτικά, το P7 εφοδιάζεται με μπαταρία 82,7 kWh για μέγιστη αυτονομία 576 χλμ., ενώ είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις 276 και 473 ίππων (διπλός ηλεκτροκινητήρας και AWD το δεύτερο).