Η Land Rover φρεσκάρει το Defender εμφανισιακά, αλλά και μηχανικά, όπου δεσπόζει η προσθήκη ενός νέου και πανίσχυρου ντίζελ κινητήρα, με απόδοση 350 ίππων και 700 Nm.
Εξωτερικά η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά τη νέα έκδοση Sedona Edition, με το Sedona Red χρώμα να καλύπτει το αμάξωμα και να συνδυάζεται με το Extended Black Pack, όπερ gloss μαύρες πινελιές σε καθρέπτες, μάσκα, οροφή, προφυλακτήρες, προστατευτικά θόλων και 22άρες ζάντες. Αρχικά θα διατίθεται μόνο με το πεντάθυρο 110, αλλά εν συνεχεία θα περάσει και στο τρίθυρο 90άρι. Ανάλογες διαφοροποιήσεις συναντάμε στο εσωτερικό, όπου αναλαμβάνουν τα πακέτα Signature Interior ή/και Captain’s Chairs να δώσουν κάθε ένα τη δική του, μοναδική προσωπικότητα στην καμπίνα του βρετανικού SUV.
To Signature Interior Pack προσφέρει θέρμανση, κλιματισμό και μνήμες στα δερμάτινα καθίσματα, ενώ το ταμπλό ντύνεται σε πραγματικό ξύλο και έναν συνδυασμό με δέρμα-αλουμίνιο, όπως και στις πόρτες. Το Captain’s Chairs τώρα, προσφέρεται είτε χωριστά είτε μαζί με το Signature, αποτελείται από δυο απολαυστικές πολυθρόνες (α λα «lazy boy») επίσης θερμαινόμενες/κλιματιζόμενες και με ενσωματωμένες ποτηροθήκες. Μάλιστα δεν είναι αποκλειστικές στο 110, αλλά διατίθενται και στο 130 που διαθέτει τρίτη σειρά. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει κι ένας πολύ βολικός διάδρομος ανάμεσά τους, που διευκολύνει την πρόσβαση στα δυο πίσω καθίσματα.
Πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το μηχανοστάσιο του ανανεωμένου Defender, που επωφελείται νέων μοτέρ και αυξημένης ισχύος. Καταρχάς το πετρελαιοκίνητο P300 δίνει τη θέση του στο P350, κάτι που σημαίνει ότι ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo ανεβαίνει στα 350 άλογα και τα 700 Nm (+50 ίπποι και +50 Nm). Το βενζινοκίνητο P400 αντικαθίσταται από το P425, όμως εδώ δεν έχουμε απλά αναβάθμιση του υπάρχοντος κινητήρα. Ο 3.0λιτρος διτούρμπινος straight six αποχωρεί, αφήνοντας το πόστο σε έναν κομπρεσοράτο 5.0 V8 425 ίππων για χάρη των ρύπων! Το 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο plug-in υβριδικό P400e των 404 ίππων τέλος, «υποβιβάζεται» σε P300e και 309 ίππους από το συνδυασμό 1.5λτ. τούρμπο-ηλεκτροκινητήρα, και πάλι λόγω ρύπων.