Σε μια εποχή που οι κινητήρες V12 έχουν σχεδόν εξαφανιστεί, η Mercedes τοποθετεί έναν πανίσχυρο δωδεκακύλινδρο κάτω από το καπό της απόλυτης ναυαρχίδας της.
H κορυφαία έκδοση της Maybach S-Class δεν διαφέρει σε τίποτα εμφανισιακά από την S580 4MATIC, με τον 4.0 V8 twinturbo των 496 ίππων. Μόνο τα σηματάκια «V12» στα εμπρός φτερά σου δίνουν να καταλάβεις πως εδώ, έχεις να κάνεις με κάτι πολύ ξεχωριστό. Η (προαιρετική) διχρωμία στο αμάξωμα αποτελεί ίδιον της Maybach και εφαρμόζεται με το χέρι, μέσα από μια εξαιρετικά προσεγμένη και λεπτομερή διαδικασία βαφής, που διαρκεί μέχρι μια εβδομάδα!
Ίδια, υπερπολυτελής εικόνα στο εσωτερικό. Δέρμα και ξύλο κορυφαίων προδιαγραφών καλύπτουν κάθε σπιθαμή της καμπίνας, ενώ 4 οθόνες φροντίζουν για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των τυχερών επιβαινόντων: ο ψηφιακός 3D πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, η οθόνη OLED στο κέντρο της κονσόλας των 12,8 ιντσών και δυο 11,6 ιντσών στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, για τους πίσω επιβάτες. Μέχρι και αποσπώμενο tablet υπάρχει στο στάνταρ εξοπλισμό. Φυσικά, από τον προαιρετικό εξοπλισμό δεν θα μπορούσε να λείπει και το ψυγείο που τοποθετείται στο πίσω υποβραχιόνιο και διαθέτει ρυθμιζόμενη θερμοκρασία από +1 έως +7 ° C.
Την εσωτερική γαλήνη διασφαλίζει σύστημα εξουδετέρωσης εισερχόμενων θορύβων, που παράγει αντίρροπα ηχητικά κύματα και αφήνει τα αυτιά των επιβατών στην ησυχία τους. Επίσης, εξοπλίζεται με έως 18 αερόσακους για όλους τους επιβάτες, όπως μετωπικούς, πλευρικούς οροφής, ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα και στις ζώνες ασφαλείας.
Για τα δρώμενα στο μηχανοστάσιο, οι Γερμανοί αναφέρουν πως 6.0 V12 twinturbo παράγει 604 ίππους – 17 άλογα λιγότερα σε σχέση με την προηγούμενη Maybach S650. Ροπή δεν ανακοινώνεται, όμως εκτός συγκλονιστικού απροόπτου είναι ταυτόσημη με της S650, ήτοι 1.000 Nm. Το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC, το 9άρι αυτόματο G-TRONIC, η αερανάρτηση και το σύστημα τετραδιεύθυνσης, που στρίβει τους πίσω τροχούς έως 11 μοίρες αντίθετα από τους μπροστά και να μειώνει τον κύκλο στροφής κατά 2,3 μέτρα, αυτονόητα συγκαταλέγονται στο στάνταρ εξοπλισμό, με την S680 να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,5 δλ. και να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.