GSR στη γκάμα της Mitsubishi έχουμε να δούμε από την εποχή του Evo. Ίσως αποτελεί σημάδι για το μέλλον η επιστροφή τους, ειδικά μέσω του Outlander που χρόνια τώρα ακούγεται πως θα σημάνει το comeback και της «Evolution» τεχνοτροπίας.
Το Outlander GSR δηλώνει τις προθέσεις του μέσα από τη διχρωμία του αμαξώματος και των μαύρων πινελιών, που απαντώντας στη μάσκα Dynamic Shield, τις προστατευτικές ποδιές, τα καλύμματα των καθρεπτών, την οροφή, τις εμπρός κολώνες, το «Outlander» μπροστά και φυσικά τις 20άρες ζάντες. Το Red Diamond χρώμα είναι η καλύτερη επιλογή για τη φορεσιά του πιο σπορ Outlander, καθώς η έτερη επιλογή είναι μια κατάμαυρη εμφάνιση μέσω του Black Mica.
Οι σκοτεινές αποχρώσεις συνεχίζουν στο εσωτερικό, όπου ξεχωρίζουν τα μπάκετ καθίσματα και το μοτίβο διαμαντιών πάνω τους. Το δέρμα καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των επιφανειών, ενώ η οθόνη των 12,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων χαράζει την οπτική του ταμπλό. Στην ίδια κατεύθυνση ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 9 ιντσών, ενώ στάνταρ στο GSR είναι τόσο το premium ηχοσύστημα της Bose με τα 10 ηχεία, όσο και η πανοραμική ηλιοροφή.
Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές συγκριτικά με το απλό Outlander PHEV, κάτι που σημαίνει ότι η απόδοση του συνδυασμού 2.4λτ. βενζινοκινητήρα-ηλεκτροκινητήρων (133 ίπποι + 116/136 ίπποι) παραμένει στα 252 άλογα και 450 Nm. Τα 7,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα δεν συνάδουν ιδιαίτερα με τα γράμματα GSR (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 180 χλμ./ώρα η τελική), αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πρόκειται για SUV 2.100+ κιλών. Η μπαταρία των 20 kWh τέλος, μπορεί να χαρίσει ηλεκτρική αυτονομία έως 83 χλμ. (βάσει του αισιόδοξου κύκλου NEDC).
Το Mitsubishi Outlander PHEV GSR απευθύνεται αρχικά στην αγορά της Αυστραλίας, όπου η τιμή του εκκινεί από τις 73.790 δολάρια (λίγο πάνω από 44.200 ευρώ).