Συνεργαζόμενες στενά για δύο χρόνια, η Jeep και η The North Face δημιούργησαν μια ειδική έκδοση του πολυαναμενόμενου τετρακίνητου Avenger 4xe που θα ολοκληρώσει την γκάμα του μοντέλου. Το Jeep Avenger 4xe The North Face Edition έχει συλλεκτικό χαρακτήρα καθότι θα παραχθεί σε μόνο 4.806 μονάδες, όσες ακριβώς και το μέγιστο υψόμετρο του Mont Blanc. Η λήψη παραγγελιών της κορυφαίας έκδοσης του Avenger στην Ελλάδα θα ενεργοποιηθεί έως το τέλος της χρονιάς, πάντα με την 4ετή εγγύηση που καλύπτει όλα τα Jeep.
Θα αποτελέσει την κορυφαία έκδοση του Avenger και θα είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα αμαξώματος: Λευκό Snow, Μαύρο Volcan και Γκρι Storm, ενώ εξοπλίζεται με μαύρες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών που κοσμούνται από χρυσές λεπτομέρειες. Υπάρχουν επίσης ειδικά γραφικά που αποτυπώνουν τις ισοϋψείς γραμμές του Mont Blanc καθώς και ειδικές προστατευτικές ποδιές, ενώ το καπό κοσμεί αυτοκόλλητο με διττή χρησιμότητα: Αφενός θα εκμηδενίζει τις αντανακλάσεις του ήλιου, αφετέρου θα υπογραμμίζει με στιλ τη συνεργασία των δύο θρυλικών μαρκών.
Οι ισοϋψείς γραμμές του Mont Blanc απαντώνται και στο ταμπλό, ενώ υπάρχει ειδικό γραφικό με την κορυφογραμμή του βουνού και αναγραφή για τα 4.806 Avenger 4xe The North Face Edition που θα παραχθούν. Τα πατάκια είναι επίσης ειδικά για την περίσταση, όπως και τα πολύ χαρακτηριστικά καθίσματα: Διαθέτουν επενδύσεις με την τεχνογνωσία της The North Face και στην πλάτη τους υπάρχουν ειδικά λάστιχα για συγκράτηση αντικειμένων και η υπογραφή της The North Face. Ωστόσο το κερασάκι δεν είναι άλλο από τη σκηνή, τον αδιάβροχο σάκο και το υδροδοχείο που συνοδεύουν το Jeep Avenger 4xe The North Face Edition, προφανώς με την υπογραφή της κορυφαίας μάρκας Outdoor εξοπλισμού.
Το τετρακίνητο Jeep Avenger 4xe χρησιμοποιεί μια ολοκαίνουργια εκδοχή του συστήματος τετρακίνησης 4xe. Την καρδιά του αποτελεί ο 1.200άρης κινητήρας βενζίνης σε εκδοχή με 136 HP, δηλαδή 36 hp περισσότερους από της έκδοσης e-Hybrid που γνωρίζουμε ήδη. Ο ηλεκτρικός κινητήρας των 28 hp παραμένει προσαρμοσμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων, δίνοντας τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο για ηλεκτρικό ξεκίνημα και κίνηση με έως 30 χλμ./ώρα, για έως 1 χλμ. απόστασης. Να σημειωθεί ότι χρησιμοποιείται η τελευταία γενιά του εν λόγω θερμικού κινητήρα, κάτι που σημαίνει καδένα χρονισμού, τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) και λειτουργία στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller.
Η πιο ουσιαστική διαφορά ωστόσο βρίσκεται στο πίσω σύστημα με την ανεξάρτητη ανάρτηση Multilink για ακόμα καλύτερη άνεση και κύλιση στην εκτός δρόμου οδήγηση. Ανάμεσα στους πίσω τροχούς βρίσκεται τοποθετημένος ένας νέος ηλεκτρικός κινητήρας με ισχύ 28 hp και ροπή 88 Nm, ο οποίος τους κινεί μέσω μειωτήρα με λόγο μετάδοσης 22,7:1. Έτσι η ροπή φτάνει ισχυρά πολλαπλασιασμένη στους τροχούς και επαρκεί για να εξασφαλίζει στο Avenger 4xe το 20% της συνολικής πρόωσης ακόμα κι εάν οι εμπρός τροχοί έχουν μηδενική πρόσφυση. Με τη συνδρομή δε όλων το κινητήρων του, το τετρακίνητο Avenger μπορεί να σκαρφαλώνει σε κλίση έως και 40%, ακόμα και σε ολισθηρά εδάφη. Πολύ σημαντική είναι και η πληροφορία ότι ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μπορεί να τροφοδοτείται αδιάκοπα με ενέργεια, οπότε η τετρακίνηση να λειτουργεί χωρίς κανένα χρονικό περιορισμό.
Προκειμένου να έχει εκτός δρόμου δυνατότητες κορυφαίες για την κατηγορία και αντάξιες του ονόματος της Jeep, το Avenger 4xe έχει 210 χλστ. απόσταση από το έδαφος (+10 χλστ. από το Avenger e-Hybrid) και οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής είναι 22, 21 και 35 μοίρες αντίστοιχα. Επίσης, το Avenger 4xe μπορεί να περνά από νερά βάθους 400 χλστ., ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει ελαστικά M+S. Προαιρετικά, υπάρχει και επιλογή με τη σφραγίδα 3PMSF, για ακόμα καλύτερη πρόσφυση σε απαιτητικά τερέν.
Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το σύστημα Selec-Terrain με τις επιλογές των οδηγικών προφίλ. Το βασικό είναι το Auto που ενεργοποιεί την τετρακίνηση όταν χρειάζεται και ισορροπεί μεταξύ υψηλής απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης, ενώ το Snow θέτει σε προτεραιότητα τη μέγιστη πρόσφυση και ευστάθεια. Η επιλογή Sand & Mud ενδείκνυται για κακοτράχαλα εδάφη αλλάζοντας την λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων και του ελέγχου της ευστάθειας και η Sport απελευθερώνει την πλήρη δυναμική του συστήματος 4xe. Σε αυτό βοηθάει και η λειτουργία e-Boost που ενεργοποιεί τη συνεχή συνδρομή του πίσω ηλεκτροκινητήρα στις επιταχύνσεις.