Για όποιον τα 510 άλογα της εργοστασιακής Μercedes-AMG C63 δεν είναι αρκετά, ο βελτιωτικός οίκος Mansory φροντίζει να καλύψει τα απαιτητικά γούστα.
Δείτε ακόμα: Mercedes-AMG GT R με 825 άλογα για τον Hulk!
Ο γνωστός για τα ακραία bodykits βελτιωτής, αυτή την φορά κράτησε χαμηλούς τόνους προκειμένου να απευθυνθεί σε μεγαλύτερη -και πιο εμπορική- μερίδα του ευκατάστατου κοινού, στο οποίο απευθύνεται. Η κομψή σιλουέτα της C63 Coupe ήταν η καλύτερη βάση, με αποτέλεσμα να έχουμε ένα μοντέλο που θυμίζει αρκετά την εργοστασιακή έκδοση. Υπάρχουν, βέβαια, νέες ζάντες, κάποιες αεροδυναμικές (και ανθρακονημάτινες) προσθήκες στους προφυλακτήρες, ανασχεδιασμένες απολήξεις της εξάτμισης, αυτοκόλλητα και σήματα της Mansory, όμως συνολικά το αυτοκίνητο διατηρεί ένα διόλου «ευπρεπές» παρουσιαστικό.
Διαβάστε επίσης: BMW M4 Competition vs Mercedes AMG C 63 S (+video)
Κάτω από αυτό, ο twinturbo V8 των 4.0 λίτρων ακολουθεί τον ακριβώς αντίθετο δρόμο. Η νέα ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ECU), σε συνδυασμό με την καινούργια εξάτμιση ανεβάζουν την απόδοση κατά 140 ίππους, ενώ η ροπή «εκτινάσσεται» στα 850 Nm (από τα 700). Παρότι δεν ανακοινώθηκαν νούμερα επιδόσεων, η C63 S Coupe χρειάζεται 3,8 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση. Οπότε λογικό είναι η βελτιωμένη των 650 να κατέβει κοντά στα -ή και λιγότερο- από τα 3,5″. Η Mansory, πάντως, ανακοινώνει πως καταργεί τον ηλεκτρονικό περιοριστή της τελικής στα 250 χλμ./ώρα, η οποία τώρα ξεπερνάει τα 300 κατά 10 χλμ./ώρα.