Το RS Q8 είναι ένα από τα πιο επιβλητικά και «καυτά» υπερ-SUVs που κυκλοφορούν, προσφέροντας ουσιαστικά την Lamborghini Urus σε πιο οικονομικό και λιγότερο ισχυρό πακέτο. Όχι ότι η ναυαρχίδα των «σουβ» της Audi είναι αργή. Αλλά ακόμα κι αν κάποιος νομίζει ότι είναι, οι βελτιωτές από εκεί ζουν.
Δείτε ακόμα: Audi RS Q8 800HP «έσπασε» Tesla Model X (+video)
Εργοστασιακά, ο 4λιτρος V8 twinturbo παράγει 600 ίππους στις 6.000-6.250 σ.α.λ. και 800 Nm στις 2.050-4.500 σ.α.λ. Η συνεργασία με το 8άρι αυτόματο και στο σύστημα τετρακίνησης quattro εκτοξεύουν το RS Q8 στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,8 δλ. και το φτάνουν μέχρι τα 305 χλμ./ώρα, σε περίπτωση που αφαιρεθεί ο κόφτης των 250 χλμ./ώρα. Ο κλάδος της βελτίωσης έχει αγκαλιάσει το μεγάλο Audi, προσφέροντας δεκάδες κιτ αύξησης της ισχύος, ενώ υπάρχουν και οπτικά πακέτα. Η Mansory είναι γνωστή για τις δουλειές της, όχι απαραίτητα με καλό τρόπο στο αισθητικό κομμάτι. Το κορυφαίο Q8 δεν θα μπορούσε να συγκαταλέγεται στα project, φορώντας ένα συγκρατημένο -για τα μέτρα της εταιρίας- αεροδυναμικό «κοστούμι» από ανθρακονήματα, που περιλαμβάνει splitter, ποδιές, προσθήκες στα φτερά, μεγαλύτερο διαχύτη και αεροτομή, αλλά και νέο καπό. Οι ζάντες είναι 24 ιντσών και οι τετραπλές απολήξεις διαφορετικές, με το κατάμαυρο χρώμα να «σπάει» δυναμικά από την κόκκινη λωρίδα στην πλευρά του οδηγού.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το Audi RS 6 Avant στην Ελλάδα ;
Διακριτικές ήταν και οι παρεμβάσεις στο μοτέρ, όμως η ευκολία με την οποία παίρνει άλογα το έφτασε στα 780 άλογα και 1.000 Nm ροπής από ένα 1ο στάδιο (νέες πολλαπλές εισαγωγής-εξαγωγής και εγκέφαλος)! Το κτηνώδες πια Audi επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,3 δλ. και φτάνει μέχρι τα 320 χλμ./ώρα τελικής! Για να γίνει δικό σας, απαιτείται η εκταμίευση 288.000 ευρώ – τιμή υπερδιπλάσια αυτής που έχει το RS Q8 στη Γερμανία, όπου ξεκινά από τις 126.235 ευρώ!
Δείτε ακόμα: «Προσφορά» Brabus Mercedes-AMG C 63 S 650 PS