Τι είναι είναι αυτό που προβληματίζει όποιον θέλει να αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Το άγχος της φόρτισης και της αυτονομίας. «Θα με βγάλει μέχρι εκεί η μπαταρία;», «θα βρω να φορτίσω; Και να βρω, θα λειτουργεί/είναι διαθέσιμος ο φορτιστής», κι άλλα σχετικά ερωτήματα τριβελίζουν το μυαλό όσων θέλουν να ταξιδέψουν με κάποιο EV. Ερωτήματα τα οποία δεν θα απασχολήσουν ποτέ, τον οδηγό του νέου νέου μεσαίου SUV Leapmotor C10 REEV.

Σχεδόν 1.000 χλμ. χωρίς στάση για φόρτιση
Η επόμενη γενιά στα PHEV προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 1.000 χλμ., δίχως την παραμικρή έγνοια για εύρεση σημείου φόρτισης ακόμα κι όταν αυτή εξαντληθεί. Υπεύθυνος για αυτό ο βενζινοκινητήρας, που δεν κινεί ποτέ τους τροχούς, αλλά λειτουργώντας αθόρυβα και χωρίς κραδασμούς φορτίζει τη μπαταρία όταν χρειάζεται. Συνεπώς ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο σημείο να βρίσκεται ο κάτοχος του Leapmotor C10 REEV, αρκεί να βρει ένα βενζινάδικο και να ανεφοδιάσει το ρεζερβουάρ. Το range extended C10 ξεκινά από τις 38.900 ευρώ με την προσφορά των 2.000 ευρώ από την ελληνική αντιπροσωπεία, διαθέσιμο στις εκδόσεις Style και Design, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει πρακτικά τα πάντα ήδη από την πρώτη.
Πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός
Στοιχεία όπως το πακέτο ADAS με 28 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, η κορυφαία ασφάλεια των 5 αστέρων στο Euro NCAP, το infotainment με οθόνη αφής 14,6 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, το WiFi, η ασύρματη φόρτιση, η online πλοήγηση, οι over-the-air αναβαθμίσεις, η κάμερα των 360 μοιρών, ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός με αντλία θερμότητας, οι Full LED προβολείς, μέχρι και η τεράστια πανοραμική ηλιοροφή με εμβαδό 2,1 τ.μ. και ηλεκτρικό σκίαστρο, είναι στάνταρ. Παράλληλα, όπως όλα τα Leapmotor, κάθε έκδοση του C10 καλύπτεται από 5ετή εγγύηση (ή 100.000 χλμ.) για τα μηχανικά μέρη και 8ετή (ή 160.000 χλμ.) για την μπαταρία υψηλής τάσης.

Επιβλητικό και πολυτελές
Εμφανισιακά το Leapmotor C10 REEV αποπνέει δυναμισμό, κύρος και επιβλητικότητα. Η σχεδίαση είναι ραφιναρισμένη, με κλειστή μάσκα, ενιαία φωτιστική υπογραφή LED και ομαλές γραμμές που συνδυάζουν κομψότητα και αεροδυναμική αποτελεσματικότητα, ενώ οι διαστάσεις (μήκος 4.739 χλστ., πλάτος 1.900 χλστ. και ύψος 1.680 χλστ) το τοποθετούν στο άνω άκρο της μεσαίας κατηγορίας, δίχως να στερείται ευελιξίας χάρη στο μικρό κύκλο στροφής των μόλις 10,8 μέτρων. Αναμενόμενα το εσωτερικό διαπρέπει σε ευρυχωρία, με 5 ψηλούς ενήλικες να κάθονται όσο άνετα τραβάει η ψυχή τους, διαθέτοντας ταυτόχρονα πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και πορτμπαγκάζ 400 λίτρων. Τα υλικά είναι premium και αξιοσημείωτα καλοβαλμένα, με τη συναρμογή, την ποιότητα και την πρακτικότητα να συνιστούν το τρίπτυχο της επιτυχίας για τον εσωτερικό κόσμο του C10 REEV.
Άνεση παντού
Οδηγώντας το plug-in υβριδικό Leapmotor, δεν σταματάς να απολαμβάνεις τα ευεργετήματα της τεχνολογίας του. Ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 λίτρων και 88 ίππων αναλαμβάνει να φορτίσει τη μπαταρία κατά περίσταση, αφαιρώντας το βραχνά της εύρεσης φορτιστή. Ο ηλεκτροκινητήρας των 215 ίππων και 320 Nm κινεί τους πίσω τροχούς και παρέχει καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ. και τελική 170 χλμ./ώρα), ωστόσο ακόμα καλύτερη είναι η εικόνα στην κατανάλωση. Η μέση εργοστασιακή τιμή ανακοινώνεται στα μόλις 0,4 λίτρα/100 χλμ., ενώ η μπαταρία των 28,4 kWh εξασφαλίζει έως 145 χλμ. κίνησης αποκλειστικά με το ρεύμα. Συνολικά, το C10 REEV μπορεί να ξεπεράσει τα 970 χλμ. με έναν συνδυασμό γεμίσματος-πλήρους φόρτισης! Όλα τα C10 REEV διαθέτουν κύκλωμα ταχείας φόρτισης (DC charger) της μπαταρίας, που παρέχει την δυνατότητα αναπλήρωσης του 50% της ηλεκτρικής αυτονομίας (30-80%) σε μόλις 18 λεπτά.

Η μετάβαση μεταξύ ηλεκτρικής και υβριδικής λειτουργίας γίνεται ανεπαίσθητα, χωρίς κραδασμούς ή καθυστερήσεις. Σε συνθήκες αστικής κίνησης κινείται σχεδόν πάντα ηλεκτρικά, και μόνο σε παρατεταμένες ανηφόρες ή μεγάλα ταξίδια επεμβαίνει ο θερμικός κινητήρας. Στον αυτοκινητόδρομο κινείται σταθερά, με εξαιρετική ηχομόνωση και απόσβεση στους πλευρικούς ανέμους. Στις στροφές, το χαμηλό κέντρο βάρους λόγω της θέσης της μπαταρίας προσφέρει σιγουριά και γραμμική συμπεριφορά, χωρίς έντονες κλίσεις αμαξώματος και πάντα, με την άνεση και την ευμάρεια των επιβατών σε πρώτο πλάνο.












































































