«Τεφαρίκι» και σε τιμή το νέο Kia XCeed 7DCT

  • Kia-XCeed-MY26
  • Kia-XCeed-side
  • Kia-XCeed-MY26-6
  • Kia-XCeed-MY26-INTERIOR
  • Kia-XCeed-7DCT-gear-shift
  • Kia XCeed 1.5 140 PS (26)
  • Kia XCeed 1.5 140 PS (11)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Kia-XCeed-MY26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Kia-XCeed-side.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Kia-XCeed-MY26-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Kia-XCeed-MY26-INTERIOR.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/Kia-XCeed-7DCT-gear-shift.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Kia-XCeed-1.5-140-PS-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Kia-XCeed-1.5-140-PS-11.jpg

Η Kia διαθέτει μια μεγάλη γκάμα από Crossover/SUV μοντέλα διαφόρων μεγεθών, τιμών και κινητήρων, καλύπτοντας άπαντες. Μεταξύ αυτών ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το μικρομεσαίο Crossover XCeed, γιατί συνδυάζει με ιδανικό τρόπο στοιχεία από τα χάτσμπακ και τα SUV, ενώ τώρα γίνεται πιο δελεαστικό ως αγορά διότι το αναβαθμισμένο XCeed Model Year 2026 στις εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων πωλείται στις ίδιες τιμές με το χειροκίνητο.

Από 24.690 ευρώ με τα πάντα όλα

Για να βρει κανείς σήμερα νέο μικρομεσαίο αυτοκίνητο και μάλιστα «υπερυψωμένο» με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και υβριδική τεχνολογία, με τιμή κάτω των 25.000 ευρώ, θα πρέπει να κάνει… τάμα. Ωστόσο η Kia με το νέο XCeed δίνει τη λύση, αφού το XCeed MY26 στην πρώτη έκδοση 1.0 T-GDI 115 PS 7DCT 48V Hybrid Premium προσφέρεται από 24.690 ευρώ, δηλαδή όσο ακριβώς πωλείται το ίδιο μοντέλο με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Έτσι δίνει τη δυνατότητα σε κάθε οδηγό να απολαύσει την έξτρα άνεση που παρέχει το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, χωρίς όμως να μειώνεται η οδηγική του ευχαρίστηση, γιατί διαθέτει και χειροκίνητες αλλαγές.

Επιπρόσθετα, στον εξοπλισμό του ανήκουν όλα τα σύγχρονα καλούδια, ενώ σημαντική παροχή αφορά και η εργοστασιακή εγγύηση που ισχύει για 7 χρόνια ή 150.000 χιλιόμετρα. Μεταξύ άλλων, το XCeed Premium εφοδιάζεται με 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών με πλοήγηση και σύστημα τηλεματικής Kia Connect με δωρεάν 7ετή συνδρομή, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματη εναλλαγή μεγάλων – μεσαίων φώτων, Full LED φώτα εμπρός, LED φανάρια πίσω, φώτα ομίχλης LED, μηχανικό κλιματισμό, δερμάτινη επένδυση τιμονιού – λεβιέ ταχυτήτων και 16άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 205/50.

Με «ενισχυμένο» κινητήρα

Αρχικός κινητήρας που τοποθετείται στο νέο Kia XCeed MY26 είναι ο βελτιωμένος υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος 1.0 T-GDI. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 115 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. (100 PS πριν) και φτάνει τη ροπή των 200 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Το ραφιναρισμένο σε λειτουργία μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με την ηλεκτρογεννήτρια του συστήματος mild hybrid 48V, παρέχοντας έξτρα δύναμη κατά την εκκίνηση και τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Αμιγώς ηλεκτρική κίνηση δεν υφίσταται, παρόλα αυτά δεν παύει να ενισχύει το τράβηγμα και την ελαστικότητα από τις χαμηλές κυρίως στροφές και να κάνει πολύ ομαλή τη λειτουργία του Stop/Start. Με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT το XCeed των 1.306 κιλών επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ. και φτάνει τα 182 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις καταναλώνει σε μεικτή χρήση 5,9 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 134 γρ./χλμ. CO2 (86 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Επίσης, οι τεχνικοί και οι δοκιμαστές της Kia έχουν ταιριάξει αρμονικά το στιβαρό πάτημα με την άνεση στο δρόμο. Το XCeed στρίβει με γεμάτο γκάζι, γέρνει λίγο και γενικά το κράτημά του παραπέμπει σε καλοστημένο χάτσμπακ παρά σε SUV, χάρη και στο σχετικά σφιχτό σετάρισμα των ανεξάρτητων αναρτήσεών του (πολλαπλών συνδέσμων πίσω).

Δυναμικό, ποιοτικό και με επάρκεια χώρων

Σχεδιαστικά το νέο XCeed MY26 δεν παρουσιάζει καμία αλλαγή στο αμάξωμα και στο εσωτερικό του. Εξωτερικά διαθέτει δυναμικά αισθητικά γνωρίσματα, ενώ το «περιπετειώδες» προφίλ του τονίζουν τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά χαμηλά στους προφυλακτήρες, στις πόρτες, στα μαρσπιέ και στους θόλους των τροχών, όπως και η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος των 172 χλστ. (184 χλστ. με τις 18άρες ζάντες). Με μήκος που αγγίζει τα 4,4 μέτρα είναι μεγαλύτερο από μικρομεσαία χάτσμπακ και λίγο πιο μικρό από C-SUV. Στο εσωτερικό του γίνεται αμέσως εμφανής η προσοχή που έχει δοθεί στην ποιότητα κατασκευής του, τόσο με τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί σε πολλά τμήματα, όσο και με την πολύ καλή συναρμογή και το ανάλογου επιπέδου φινίρισμα. Αξιοζήλευτη και η ευρυχωρία, μιας και τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν με περίσσια άνεση, ενώ το πορτμπαγκάζ προσφέρει 380 άκρως αξιοποιήσιμα λίτρα.

Get it on Google Play Download on the App Store