Άδοξο τέλος για ένα Nissan Qashqai με 3.000 χλμ.

  • Nissan-Qashqai-crashed-(1)
  • Nissan-Qashqai-crashed-(9)
  • Nissan-Qashqai-crashed-(7)
  • Nissan-Qashqai-crashed-(6)
  • Nissan-Qashqai-crashed-(8)
  • Nissan-Qashqai-crashed-(5)
  • Nissan-Qashqai-crashed-(2)
  • Nissan-Qashqai-crashed-(3)
  • Nissan-Qashqai-crashed-(4)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Nissan-Qashqai-crashed-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Nissan-Qashqai-crashed-9.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Nissan-Qashqai-crashed-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Nissan-Qashqai-crashed-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Nissan-Qashqai-crashed-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Nissan-Qashqai-crashed-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Nissan-Qashqai-crashed-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Nissan-Qashqai-crashed-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Nissan-Qashqai-crashed-4.jpg

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από όποιον αγοράζει ένα καινούργιο αυτοκίνητο, όταν φεύγει από την Έκθεση και κάνει τα πρώτα του χιλιόμετρα. Αισθάνεται υπέροχα πίσω από τιμόνι του και έχει αυτή τη μοναδική αίσθηση της «καινουργίλας» στα πάντα. Από το κάθισμα και τα χειριστήρια, έως τα μηχανικά του μέρη που θέλουν το απαραίτητο ροντάρισμα. Ωστόσο, πάντα υπάρχει και φόβος μην τυχόν γίνει κάποια γρατσουνιά ή ατύχημα στη χειρότερη περίπτωση.

Δυστυχώς ο οδηγός ενός Nissan Qashqai έζησε το χειρότερο αυτό εφιάλτη, αφού δεν πρόλαβε να χαρεί το καινούργιο του SUV, που σίγουρα τόσο του άρεσε. Μετά από μόλις 3.000 χιλιόμετρα (σύμφωνα με την αγγελία), ενεπλάκη σε ατύχημα και όπως φαίνεται υπέστη πολλές ζημιές, οι οποίες σίγουρα είναι εντελώς ασύμφορες για να επισκευαστούν. Προφανώς η ζημιά ήταν ολική και τώρα είναι διαθέσιμο μόνο για ανταλλακτικά.

Εξωτερικά πολύ λίγα τμήματά του είναι ανέπαφα και αξιοποιήσιμα για μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, ενώ στο εσωτερικό διακρίνονται πιο πολλά ακέραια τμήματα. Τουλάχιστον φαίνεται ότι ο θάλαμος των επιβατών παρέμενε ακέραιος σε μεγάλο βαθμό και λογικά ο οδηγός και τυχόν άλλοι επιβάτες να σώθηκαν με μικροτραυματισμούς, εφόσον φορούσαν τη ζώνη ασφαλείας. Το πιο «ζωτικό» του μέρος, ο κινητήρας διατηρήθηκε μάλλον ανέπαφος και αξίζει αρκετά χρήματα λόγω των πολύ λίγων χιλιομέτρων του.

Πρόκειται για το 1.33 λτ. turbo μηχανικό σύνολο απόδοσης 158 ίππων και 270 Nm ροπής, επικουρούμενο από ήπιο υβριδικό σύστημα 12 Volt. Η μετάδοση στο συγκεκριμένο μοτέρ γίνεται αποκλειστικά με το X-Tronic, ένα από τα καλύτερα CVT της αγοράς, αφού στη λειτουργία του μοιάζει πιο πολύ με διπλού συμπλέκτη, λόγω απουσίας βουητού και πατιναρίσματος και της παρουσίας των 7 προεπιλεγμένων σχέσεων.

Get it on Google Play Download on the App Store