Τελευταία ετοιμοπαράδοτα Ford Focus βενζίνης και diesel

  • Ford-Focus-Titanium
  • Ford-Focus-Titanium-4
  • Ford-Focus-Titanium-2024
  • Ford-Focus-Titanium-rear-2024
  • Ford-Focus-Titanium-tablo
  • Ford-Focus-Titanium-seats
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Ford-Focus-Titanium.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Ford-Focus-Titanium-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/10/Ford-Focus-Titanium-2024.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/10/Ford-Focus-Titanium-rear-2024.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Ford-Focus-Titanium-tablo.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Ford-Focus-Titanium-seats.jpg

To Ford Focus το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1988 και έκανε τότε τη μεγάλη έκπληξη με τον πολύ μοντέρνο του σχεδιασμό και με τις οδηγικές του αρετές, ετοιμάζεται προς λήξη της παραγωγής του τον ερχόμενο Νοέμβριο. Ωστόσο, από ότι φαίνεται θα επιστρέψει το 2027 όχι ως χάτσμπακ αλλά ως Crossover, λόγω της τάσης της εποχής σε πιο ψηλά οχήματα.

Ωστόσο, όσοι θέλουν άμεσα ένα καινούργιο και ετοιμοπαράδοτο Focus, δεν έχουν παρά να επιλέξουν ένα από τα άμεσα διαθέσιμα με κινητήρες βενζίνης 1.0 EcoBoost 125 HP mHEV και πετρελαίου 1.5 EcoBlue 115 PS με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων Powershift. Οι τιμές τους μαζί με την εξτρά χρέωση του απλού ή μεταλλικού χρώματος ξεκινούν από τις 25.143 ευρώ και 27.084 ευρώ αντίστοιχα στη μία έκδοση Titanium. Στον εξοπλισμό τους ανήκουν μεταξύ άλλων τα εξής: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προβολείς Full LED με αυτόματη λειτουργία, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, οθόνη πολυμέσων 13,2 ιντσών με ασύρματο Apple Car Play & Android Auto, πλοήγηση, διζωνικός κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων. Η απόκτηση του Focus του μπορεί να γίνει και με χαμηλό επιδοτούμενο επιτόκιο 3,99%, με ελάχιστη προκαταβολή 20% και αποπληρωμή σε έως 84 μήνες. Επιπρόσθετα παρέχεται εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect για 8 χρόνια/100.000 χλμ.

Αναφορικά με τους διαθέσιμους κινητήρες, ο turbo βενζίνης και ήπια υβριδικός τρικύλινδρος 1.000άρης EcoBoost αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής (έως 210 Nm με το e-assist). Η μίζα/γεννήτρια με την απόδοση των 16 ίππων και 50 Nm βελτιώνει το τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ενώ το start/stop λειτουργεί πολύ ομαλά και άμεσα. Το μοτέρ αυτό είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού και επιταχύνει σε γρήγορους ρυθμούς το Focus από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ.) και εν κινήσει. Η κατανάλωση σε πραγματικές μεικτές συνθήκες βρίσκεται στα 7 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Ο diesel κινητήρας 1.5 EcoBlue με την απόδοση των 115 ίππων 250 Nm ροπής, συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 128 γρ./χλμ. (82 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).

Ανεξαρτήτως κινητήρα, το Focus εμφανίζει υποδειγματική οδική συμπεριφορά σε κάθε διαδρομή που θα βρεθεί, τόσο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων όπου είναι εξαιρετικά ευθύβολο σε γρήγορους ρυθμούς, όσο και σε στροφές όπου «μπαίνει» με φουλ γκάζι. Παράλληλα, οι φιλοξενούμενοί του απολαμβάνουν αρκετά καλή άνεση από τις αναρτήσεις, ενώ θα βολευτούν χωρίς πρόβλημα στο ευρύχωρο εσωτερικό του με την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.

Get it on Google Play Download on the App Store