Το επίκεντρο των επικρίσεων για τη C 63 ειδικά, αλλά και για ολόκληρη τη Mercedes-AMG γενικότερα, ήταν η αλλαγή του twinturbo V8 κινητήρα με 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο plug-in hybrid. Οι Γερμανοί παραδέχτηκαν πως έχασαν πελάτες λόγω αυτής της κίνησης, ωστόσο εξακολουθούν να τη στηρίζουν. Ευτυχώς, υπάρχει η Vuk Manufactur να ακούει τις V8 προσευχές του κοινού.
Ο Γερμανός βελτιωτής πήρε την κορυφαία C-Class, «πέταξε» τον 2.0λιτρο PHEV και έβαλε στη θέση του έναν παραδοσιακό, σωστό, «ορθόδοξο» 4.0λιτρο διτούρμπινο οχτακύλινδρο κινητήρα. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά εμπνεύστηκε από τη θρυλική 190E Evo II και δημιούργησε ένα μαγευτικό body kit, που φέρνει το DTM των 80’s στο σήμερα! Η Vuk EVOlution X, όπως ονομάζεται η φουσκωτή, φτερωτή και V8 C 63 S W206, διατυμπανίζει το σθένος και τη ρώμη της με τα φουσκωμένα φτερά, που στεγάζουν 20άρες ζάντες επίσης έμπνευσης από εκείνες της Evo II. Φυσικά η απόλυτη νύξη γίνεται στο πίσω μέρος, όπου εδρεύει και βασιλεύει η τεράστια αεροτομή. Εννοείται τα αεροδυναμικά βοηθήματα δεν λείπουν από το υπόλοιπο αμάξωμα, μέσω των side skirts, των splitter και του διαχύτη.
Η ανάρτηση εξυπακούεται πως αποτελείται από πλήρως ρυθμιζόμενο coilover kit, ενώ και τα φρένα είναι σημαντικά μεγαλύτερα με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω. Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ανακοινώνονται, πέρα από ότι ο 4.0 V8 twinturbo διαθέτει επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο, custom εξάτμιση και ανθρακονημάτινη πολλαπλή εισαγωγής. Μπορούμε να υποθέσουμε με περισσή ασφάλεια, πάντως, ότι η ισχύς ξεπερνά κατά πολύ τα 600 άλογα και τα 700 Nm, κρίνοντας από τις αποδόσεις του ίδιου μοτέρ στις εργοστασιακές AMG GT. Ούτε τιμή, ούτε επιδόσεις αναφέρονται, αλλά ένα 0-100 χλμ./ώρα γύρω στα 3,5 δλ. και μια τελική άνω των 300 χλμ./ώρα (κατόπιν αφαίρεσης κοφτών και λοιπών ηλεκτρονικών), πέρα ως πέρα λογικές προσδοκίες.






















































