Η ελληνική αντιπροσωπεία της Fiat προσφέρει το νέο 600 και το ηλεκτρικό 600e σε ακόμα χαμηλότερες τιμές, με εκπτώσεις που ξεκινούν από τα 600 και ανέρχονται μέχρι τις 3.500 ευρώ. Εξέλιξη που φέρνει τη βασική τιμή του 600 Hybrid κάτω από τις 23.400 ευρώ και του 600e κάτω από τις 32.000 ευρώ.
Συγκεκριμένα το 600 Hybrid ξεκινάει από τις 23.390 ευρώ (-600 ευρώ σε σχέση με πριν) με τον κινητήρα 1.2 Turbo Hybrid 100 hp e-DCT6, από 24.390 ευρώ (επίσης -600 ευρώ) με το πιο δυνατό μοτέρ 1.2 Turbo Hybrid 145 hp e-DCT6 και από 31.500 ευρώ (χωρίς την κρατική επιδότηση, αλλά με έκπτωση 3.500 ευρώ της Fiat) το αμιγώς ηλεκτρικό 600e 156 hp. Επίσης, έχει μηδενικό φόρο χρήσης εταιρικού αυτοκινήτου στις εκδόσεις των 100 hp πλην του Dolce Vita, στο βασικό των 145 hp και στο EV, ενώ καμία έκδοση δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Πρόσθετα καλύπτεται με 5ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και ίσης διάρκειας οδική βοήθεια, όπως επίσης και με 8ετή εγγύηση (ή 160.000 χλμ.) για την μπαταρία υψηλής τάσης του 600e, ολοκληρώνοντας το κορυφαίο value for money που υπογραμμίζει τη μοναδική ιταλική φινέτσα.

Από το εισαγωγικό επίπεδο εξοπλισμού συναντάμε στάνταρ infotainment Uconnect με οθόνη αφής 10,25 ιντσών, ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, σύστημα διατήρησης της λωρίδας κίνησης, 6 αερόσακους, cruise control και πολλά ακόμη. Για όσους θέλουν ακόμα περισσότερα φροντίζουν τα πακέτα Comfort και Style (1.000 ευρώ έκπτωση), με στοιχεία που ενισχύουν περαιτέρω την άνεση και το στιλ αντίστοιχα. Τις επιλογές του υποψήφιου αγοραστή ολοκληρώνει το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού la Prima με δερμάτινο σαλόνι, κάθισμα οδηγού με ηλεκτρική ρύθμιση και λειτουργία μασάζ, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και προβολείς Full LED.
Οι σχεδιαστές της Fiat πέτυχαν το τέλειο, δημιουργώντας ένα SUV που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως το μεγαλύτερο αδερφάκι του 500e, παρόλο που είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε διαστάσεις και με 5 πόρτες για μεγαλύτερη πρακτικότητα. Το γεμάτο θελκτικές καμπύλες και κομψό αμάξωμά έχει μήκος 4.171 χλστ., πλάτος 1.781 χλστ., ύψος 1.536 χλστ. και μεταξόνιο 2.557 χλστ., εξασφαλίζοντας επαρκέστατους χώρους για 4 ή 5 επιβάτες με ύψος γύρω στα 1,8 μ. Αρκετό με τη σειρά του είναι και το πορτμπαγκάζ των 385 λίτρων (360 λίτρα το 600e), ενώ οπτικά τον πρώτο λόγο έχουν οι καμπύλες και τα πολύ καλά χαρακτηριστικά σε επίπεδο εργονομίας. Την απαραίτητη ψηφιακότητα προσθέτει το εύχρηστο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών και ο προσαρμόσιμος πίνακας οργάνων TFT των 7 ιντσών.

Το αρχικό υβριδικό σύνολο αποδίδει 100 άλογα και 205 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ., προσφέροντας 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ., μέση κατανάλωση 4,8 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 109 γρ./χλμ. CO2. Ο ισχυρότερος υβριδικός κινητήρας με τους 136 ίππους και τα 230 Nm ροπής τονώνει ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ., με μεικτή κατανάλωση και εκπομπές CO2 ίδιες με το μοτέρ των 100 ίππων. Αμφότερα σε συνεργασίαμε ηλεκτρομοτέρ 48V ισχύος 28 ίππων και 55 Nm που βρίσκεται τοποθετημένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 6 σχέσεις. Το υβριδικό σύστημα επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα και για αρκετές αποστάσεις με τη βοήθεια της αυτοφορτιζόμενης μπαταρίας ιόντων λιθίου 48V χωρητικότητας 0,89 kWh. Όσον αφορά το 600e χρησιμοποιεί ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 156 ίππων και 260 Nm ροπής, ενώ λαμβάνει ρεύμα από μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 54 kWh. Αυτή εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ. και αυτονομία 408 χλμ. σε μεικτές συνθήκες ή έως 602 χλμ. στην πόλη.



























































