H BMW εκπλήρωσε τον διακαή πόθο πολλών οικογενειαρχών πριν μερικούς μήνες, με την παρουσίαση της πρώτης Touring εκδοχής στα 36 χρόνια καριέρας των M3. H G81 μπήκε δυναμικά, κάνοντας ρεκόρ όλων των εποχών στο Nurburgring και δείχνοντας το δρόμο στα υπερ-estates από Ίνγκολσταντ και Στουτγκάρδη μεριά. Ό,τι ακριβώς ήθελαν να ακούσουν στη G-Power, δηλαδή.
Ο περίφημος Γερμανός βελτιωτής δεν αφήνει σε ησυχία της δημιουργίες των Βαυαρών, με τη M3 Touring να μην αποτελεί φυσικά εξαίρεση. Η G-Power έντυσε το estate αμάξωμα της M3 στο Voodoo Blue χρώμα και το συνδύασε εξαιρετικά με πορτοκαλί ενθέσεις, που απαντώνται στα αυτοκόλλητα στις πόρτες και τις Hurricane RR ζάντες (285/30/R20 εμπρός και 295/25/R21 πίσω). Το χαμήλωμα της ανάρτησης δεν γινόταν να λείπει, ούτε και τα αεροδυναμικά βοηθήματα περιμετρικά, που φυσικά κατασκευάζονται από ανθρακονήματα. Φουλ του πορτοκαλί και το εσωτερικό, παρέα με γενναιόδωρη παρουσία ανθρακονημάτων ολούθε.
Τα μεγάλα νέα αφορούν τα δρώμενα κάτω από το -επίσης carbon- καπό, όπου ο 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά twinturbo αποκτά μεγαλύτερους υπερτροφοδότες, αναβαθμισμένη εξάτμιση και νέο εγκέφαλο. Μ’ αυτά και μ’ αυτά, η απόδοση εκτινάσσεται στους 800 ίππους και τα 900 Nm, την ώρα που η εργοστασιακή M3 Touring δεν υπερβαίνει τα 510 άλογα και 649 Nm ροπής! Προφανέστατα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης επιδόσεων, όπου ούτως ή άλλως διαπρέπει η estate M3. Ενδεικτικά, αναφέρουμε πως «μαμά» θέλει 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, συνεπώς εδώ δεν αποκλείεται να μιλάμε για κάτω από 3,0 δλ. Νούμερα επιτάχυνσης δεν ανακοινώνονται, παρά μόνο τελικής. Η G3M Bi-Turbo φτάνει πλέον τα 330 χλμ./ώρα (πάντα ηλεκτρονικά περιοριζόμενη), κοντράροντας στα ίσια κανονικά supercars.