Νέο Hyundai i10 με τόνο σε εξοπλισμό και ανέσεις

Το μικρότερο αλλά με χαρακτηριστικά μεγαλύτερου αυτοκινήτου μοντέλο της Hyundai, το i10 παίρνει δέκα με τόνο σε πολλούς τομείς και αποτελεί ένα ιδανικό αμάξι για όσους μετακινούνται κυρίως στην πόλη. Από την αρχική κιόλας έκδοση 1.0 MPi 63 PS Style με τιμή από 16.690 ευρώ προσφέρει ό,τι αναζητά -και ακόμα περισσότερα- ένας οδηγός για να κάνει με άνεση, ασφάλεια, αλλά και οικονομία τις καθημερινές του -και όχι μόνο- διαδρομές.

Παρότι ανήκει στην κατηγορία των μίνι, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε εξοπλισμό από τα αμέσως πιο μεγάλα supermini. Οδηγός και επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και ανέσεων, όπως είναι 6 αερόσακους, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, αυτόματο άναμμα φώτων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες και air condition.

Τη σύγχρονη τεχνολογία του ενισχύουν ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων με κεντρική οθόνη TFT 4,2 ιντσών και η έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, με σύνδεση Android Auto ή Apple CarPlay, πλοήγηση και το Hyundai BlueLink για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως μέσω του smartphone. Το εύκολο παρκάρισμα διευκολύνουν περαιτέρω οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και η κάμερα οπισθοπορίας. Μαζί με όλα τα παραπάνω περιλαμβάνει δερμάτινο τιμόνι και δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων, καθώς και κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός καθισμάτων. Παράλληλα η Hyundai καλύπτει το i10 με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών απεριορίστων χιλιομέτρων.

«Αέρα» μεγαλύτερου αυτοκινήτου εμφανίζει στο εσωτερικό του και από πλευράς συνολικής εικόνας, ποιότητας και διαθέσιμων χώρων. Ο νέος παραμετροποιήσιμος ψηφιακός πίνακας οργάνων, το πιο σύγχρονο infotainment με την 8άρα οθόνη και τα σωστά «τακτοποιημένα» φυσικά χειριστήρια, αποδεικνύουν ότι όλα είναι σωστά μελετημένα για να κάνουν τη ζωή του οδηγού (και των επιβατών) πιο εύκολη. Παράλληλα τα συμπαγή σκληρά πλαστικά είναι στιβαρά συναρμολογημένα και δίχως ατέλειες στους αρμούς, ενώ η διχρωμία κάνει το εσωτερικό να δείχνει ακόμα πιο μεγάλο ευχάριστο. Στα αναπαυτικά καθίσματα του νέου Hyundai i10 θα χωρέσουν εύκολα και άτομα με ύψος 1,85 μ., όχι μόνο μπροστά, αλλά και στο πίσω κάθισμα, χάρη στον πολύ αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Μεγάλο με τη σειρά του για τα δεδομένα των μίνι αυτοκινήτων είναι και το πορτ μπαγκάζ των 252 λίτρων, το οποίο φτάνει τα 1.050 λίτρα με τις πίσω θέσεις αναδιπλωμένες.

Άλλος ένας τομέας που εκπλήσσει ευχάριστά το νέο Hyundai i10, είναι το ποιοτικό του πάτημα στο δρόμο. Οι αναρτήσεις του «λειαίνουν» κάθε λογής ανωμαλίες του οδοστρώματος με πολύ αποτελεσματικό τρόπο, χωρίς παράλληλα να περνούν στο εσωτερικό ενοχλητικοί θόρυβοι. Γεγονός που αν μη τι άλλο εκτιμάται δεόντως από τους επιβάτες, αφού δεν καταπονούνται στους γνωστούς ελληνικούς δρόμους. Παρότι άνετο, είναι ευθύβολο στους ανοιχτούς δρόμους, στρίβει απροβλημάτιστα και προσφέρει αρκετή πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού, μέσα από το άμεσο τιμόνι με τις 2,64 στροφές από άκρη σε άκρη.

Όσο για τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο 1.000άρη κινητήρα Dual-CVVT με τα 63 άλογα και τα 93 Nm ροπής, είναι επαρκέστατος για την πόλη. Δείχνει πιο «ζωηρός» από το νούμερο των 15,9 δλ. που ανακοινώνει η Hyundai στο 0-100 χλμ./ώρα, γιατί ανεβάζει εύκολα στροφές και είναι ελαστικός στις επιταχύνσεις των αστικών ρυθμών. Στα βασικά του πλεονεκτήματα ανήκει η χαμηλή συνδυαστική κατανάλωση των 4,8 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή), ενώ με εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ. δίνει τη δυνατότητα ελεύθερης κυκλοφορίας στο Δακτύλιο της Αθήνας και απαλλάσσει τον κάτοχό του από τα τέλη κυκλοφορίας.

Get it on Google Play Download on the App Store