Μια νέα, «τριπλή», έκδοση του Niro Hybrid παρουσίασε η Kia, που υπόσχεται να κάνει τους οδηγούς του να ξεχνάνε τα βενζινάδικα και να διανύουν μέχρι 1.600 χλμ., πριν να χρειαστεί επίσκεψη στο πρατήριο.
Το Niro Tri-Fuel δεν διαφέρει ούτε εμφανισιακά, ούτε μηχανικά από το Niro HEV. Ο ηλεκτροκινητήρας με τα 43,5 άλογα και τα 170 Nm ροπής αντλεί ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,32 kWh, ενώ ο βενζινοκινητήρας των 90 ίππων και 147 Nm ροπής λειτουργεί σε παράλληλη σύνδεση. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 126 άλογα και 265 Nm ροπής, έχοντας ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη να τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς. Τη μεγάλη διαφορά στο Tri-Fuel κάνει η προσθήκη δεξαμενής LPG, δίνοντας τη δυνατότητα στο κορεατικό crossover να λειτουργεί με τρία διαφορετικά καύσιμα (ρεύμα, βενζίνη, LPG)!
To ρεζερβουάρ του LPG φτάνει τα 40 λίτρα και τοποθετείται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, ενώ εκείνο της βενζίνης φτάνει τα 42 λίτρα σε χωρητικότητα. Συνδυαστικά, δηλαδή, ο οδηγός του Niro Tri-Fuel έχει στη διάθεσή του 82 λίτρα καυσίμου, συν την κίνηση μόνο με το ρεύμα (σε ταχύτητες μέχρι τα 60-70 χλμ./ώρα, και αναλόγως φορτίου γκαζιού/ενέργειας μπαταρίας). Η τρισυπόστατη ενεργειακή δομή του Niro Tri-Fuel κάνει θαύματα στην αυτονομία, η οποία μπορεί να φτάσει ως τα 1.600 χλμ.! Γεμίζεις βενζίνη και LPG κοινώς, πας Αλεξανδρούπολη από Αθήνα, γυρνάς, και ζήτημα είναι αν θα χρειαστεί να σταματήσεις σε βενζινάδικο προς το τέλος της επιστροφής.
Το Niro Tri-Fuel διατηρεί την εργοστασιακή 7ετή εγγύηση, με την Kia να αναφέρει πως σε αυτό το διάστημα εξοικονομούνται έως 5.000 ευρώ σε καύσιμα. Η τιμή του Niro Tri-Fuel ξεκινά από τις 34.450 ευρώ στην Ιταλία και φτάνει μέχρι τις 39.200 ευρώ, καθιστώντας το 2.000 ευρώ ακριβότερο από το απλό Niro HEV.