Η EQS συνοδεύεται από το προσωνύμιο «ηλεκτρική S-Class». Για το facelift της EV ναυαρχίδας της, η Mercedes είπε να φέρει τα δυο μοντέλα πιο κοντά σε εμφάνιση, αυξάνοντας παράλληλα τη χωρητικότητα της -ήδη μεγάλης- μπαταρίας.
Η σχεδίαση της ανανεωμένης EQS χαρακτηρίζεται από τη νέα (ψευδο)μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες, η οποία από πάνω φιλοξενεί το άστρο της Mercedes στην κλασική, προεξέχουσα μορφή του στο καπό. Ο εμπρός προφυλακτήρας AMG Line είναι στάνταρ πλέον σε ολόκληρη τη γκάμα, συμπληρώνοντας τις εξωτερικές διαφορές σε σχέση με το προ facelift μοντέλο. Φρεσκάρισμα έχουμε και στο εσωτερικό, όπου πληθαίνουν οι ενθέσεις χρωμίου, τα πίσω καθίσματα γίνονται ακόμα πιο άνετα/αναπαυτικά με 5 χλστ. επιπλέον αφρού, ενώ ανάμεσά τους έχουν ένα υποβραχιόνιο που ρυθμίζεται με το πάτημα ενός κουμπιού από τις 27 έως τις 36 μοίρες. Φυσικά το δέρμα Nappa δεν θα μπορούσε να μην ντύνει τα πάντα, με την υπερ-οθόνη Hyperscreen των 56 ιντσών επί της ουσίας να είναι το ταμπλό.
Σημαντικότερες οι αλλαγές κάτω από το αεροδυναμικό (Cd 0,20) αμάξωμα, όπου η αξιοποιήσιμη χωρητικότητα της συστοιχίας αναβαθμίζεται από τις 108,4 kWh στις 118 kWh. Αύξηση που βελτιώνει τόσο την αυτονομία (κατά 82 χλμ. σε όλες τις εκδόσεις), όσο και την ελκτική ικανότητα. Ειδικά στο δεύτερο παρατηρείται μια εντυπωσιακή βελτίωση άνω του 100% στις εκδόσεις 4Matic (από EQS 580 και πάνω), φτάνοντας τα 1.700 κιλά (από 750). Όπως πριν, έτσι και τώρα η EQS διατίθεται σε 4 διαφορετικές εκδόσεις: EQS 350 (μονός ηλεκτροκινητήρας, 292 ίπποι/565 Nm), EQS 450+ (μονός κινητήρας, 333 ίπποι/568 Nm), EQS 580 4Matic (δυο κινητήρες, 523 ίπποι/854 Nm), EQS 53 4Matic+ (δυο κινητήρες, 658 ίπποι και 950 Nm) και EQS 53 4Matic+ AMG Dynamic Plus (δυο κινητήρες, 761 ίπποι/1.020 Nm).