Ισχυρίστηκε κάποιος ότι η Mercedes S-Class δεν έχει δικαίωμα στη βελτίωση, ιδίως όταν πρόκειται για την υπερταχεία S 63 E Performance; Ό,τι κινείται στη Στουτγκάρδη γνωρίζουμε πως «εκτελείται» από τη Brabus, και η κορυφαία S-Class δεν αποτελεί εξαίρεση. Όχι μόνο δεν αποτελεί, αλλά γίνεται ένα από μεγαλύτερα φόβητρα/αριστουργήματα που κυκλοφορούν σε σχήμα λιμουζίνας!
O περίφημος βελτιωτής από την κοιλάδα του Ρουρ ανεβάζει επίπεδο τη μέγιστη εκδοχή της S-Class, τόσο εμφανισιακά όσο κυρίως από πλευράς απόδοσης. Στο πρώτο σκέλος συναντάμε πλήρες body kit ((splitter και περιγράμματα εμπρός προφυλακτήρα, μάσκα, πλαϊνές ποδιές, διαχύτης), κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Το κατάμαυρο παρουσιαστικό ολοκληρώνεται από τις 22άρες ζάντες με τα αεροδυναμικά καλύμματα (σε ελαστικά 265/35 R22 μπροστά – 295/30 R22 πίσω) και τη χαμηλότερη κατά 20 χλστ. ανάρτηση, που πέρα από την εμφάνιση φροντίζει και για το στήσιμο.
Στο εσωτερικό η Brabus αναφέρει τη γνώριμη εικόνα των δημιουργιών της, με αναβαθμισμένες δερμάτινες επενδύσεις, αλλά εδώ σε μαύρο-γκρι μοτίβο αντί του κλασικού μαύρου-κόκκινου, βελουτέ πατάκια, φωτιζόμενα μαρσπιέ και τα λογότυπα της φίρμας σε αυτά, επενδύσεις suede σε τιμόνι, καθίσματα και ταμπλό, αλλά και ανθρακονήματα. Πάμε τώρα και στα πάρα πολύ ενδιαφέροντα, που δεν είναι άλλα από τα τεκταινόμενα στο μηχανοστάσιο.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων και 320 Nm παραμένει εργοστασιακός, συνεπώς όλες οι αναβαθμίσεις αφορούν το θερμικό σκέλος του PHEV συστήματος. Ο 4.0 V8 twinturbo αποκτά μεγαλύτερους υπερτροφοδότες και intercooler, νέα εξάτμιση και το πρόγραμμα PowerXtra σε διπλή τοποθέτηση. Κάθε πλευρά του V8, δηλαδή, έχει τη δική της μονάδα ελέγχου. Αλλαγές που ανεβάζουν την απόδοση του 4.0λιτρου βενζινοκινητήρα πάνω από τα 720 άλογα, εκτινάσσοντας ταυτόχρονα τη συνολική απόδοση σε ιστορικά υψηλά για τα δεδομένα των S-Class.
Η σκοτεινή hyper-limo αποδίδει συνδυαστικά 930 άλογα, καθιστώντας εαυτό ως την πιο δυνατή Brabus που έχει εμφανιστεί μέχρι σήμερα, στα 46 χρόνια ζωής της εταιρίας! Η ροπή των 1.550 Nm επίσης είναι η υψηλότερη που έχει παραχθεί από μοτέρ περιποίησης Brabus, χωρίς μάλιστα να περιορίζεται. Σε άλλες εφαρμογής, που φτάνει στα 1.250 Nm, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα 1.054 Nm για λόγους προστασίας της μετάδοσης. Στην 930 όμως, ολόκληρη η πλημμύρα ροπής είναι στη διάθεσή του! Παρά τους 3 τόνους βάρους, η πανίσχυρη S-Class φτάνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός μόλις 3,2 δλ. και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 290 χλμ./ώρα, με μια μέση κατανάλωση 5,3 λίτρων/100 χλμ.
Όλα τα ανωτέρω, όπως είναι φυσιολογικό, κοστίζουν. Η τιμή της Brabus 930 S ξεκινά από τις 405.000 ευρώ, ενώ παράλληλα η Brabus εγγυάται για 3 χρόνια ή 100.000 χλμ. την καλή λειτουργία της μετάδοσης.