Στις αρχές του έτους η Ford είχε ανακοινώσει πως η κορυφαία έκδοση της Mustang Mach-E, δηλαδή η GT, θα γινόταν το ταχύτερο ηλεκτρικό και ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα παραγωγής της όλων των εποχών. Λίγους μήνες μετά έρχονται οι λεπτομέρειες, σχετικά με τα ιστορικά επίπεδα επιτάχυνσης που προσφέρει η Mustang Mach-E GT.
Το όλο «κλου» της υπόθεσης αφορά μια αναβάθμιση λογισμικού, ονόματι Performance Upgrade, η οποία εγκαθιστά νέους αλγόριθμους και προγράμματα θερμικής λειτουργίας για τη μπαταρία. Μέσω της αναβάθμισης αυτής είναι δυνατό το «ξεκλείδωμα» έξτρα 136 Nm ροπής στη συνολική απόδοση της GT, φτάνοντας συνολικά τα 1.016 Nm! Η ιπποδύναμη παραμένει στα 487 άλογα, ωστόσο το «πουσάρισμα» στα νιουτόμετρα έχει ως αποτέλεσμα το τριμάρισμα του χρόνου για το 0-100 χλμ./ώρα, κατά 0,5 δλ. Η Mustang GT Performance Upgrade κατεβαίνει στα 3,3 δλ., αφήνοντας στη σκόνη της τόσο το Tesla Model Y Performance (4,4 δλ.) όσο και την Porsche Macan 4 Electric (4,9 δλ.), ενώ ολοκληρώνει το 400άρι σε 11,8 δλ. και ταχύτητα εξόδου στα 183 χλμ./ώρα.
Οι μηχανικοί της Ford δεν άφησαν τις υπόλοιπες εκδόσεις της ηλεκτρικής Mustang παραπονεμένες, βελτιώνοντας την αυτονομία και τους χρόνους φόρτισης. Οι δυο πισωκίνητες Mustang Mach-E, τόσο με τη συστοιχία των 73 kWh και τους 269 ίππους όσο και το συνδυασμό 91 kWh/294 ίππους, πηγαίνουν πλέον 32 χλμ. παραπέρα με μια φόρτιση, φτάνοντας έως 403 και 515 χλμ. αντίστοιχα (βάσει μετρήσεων EPA). Αρκετά μικρότερη η βελτίωση στη GT (+16 χλμ., 451 χλμ. στο σύνολο, 426 χλμ. η Rally), αλλά βελτίωση. Η ίδια, η φόρτιση τώρα είναι ταχύτερη, καθώς σε ταχυφορτιστή το 10-80% διαρκεί 20% λιγότερο: 32,2 λεπτά (-5,7 λεπτά) η Standard Range, 36,2 λεπτά (-8,8 δλ.) η Extended.