Από ένα καινούργιο SUV και ειδικά της μικρομεσαίας κατηγορίας, οι αγοραστές είναι πολύ απαιτητικοί και τα θέλουν όλα. Όμως κοιτάζουν να μην ξεφύγουν πολύ σε προϋπολογισμό, αφού πλέον ποσά της τάξεως των 30.000 ευρώ είναι λίγα και δεν επαρκούν για την πλειοψηφία των C-SUV.
Αυτή τη στιγμή η πιο συμφέρουσα πρόταση που συνδυάζει αυξημένη ισχύ 180 ίππων, όλο τον εξοπλισμό και μεγάλες ανέσεις, είναι το νέο Hyundai Tucson 1.6 T-GDi 48V Hybrid 180 hp. Με τιμή που ξεκινά από 31.590 ευρώ στην έκδοση Premium, δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε αυτά τα λεφτά. Όσοι πάλι διαθέτουν λιγότερα χρήματα, τότε θα κοιτάξουν το Tucson 1.6 T-GDi 48V Hybrid 150 hp Exclusive στις 29.990 ευρώ. Ωστόσο, αξίζει να δώσει κανείς τα 1.600 ευρώ παραπάνω για το πιο δυνατό και πλούσια εξοπλισμένο Tucson.
Καταρχήν το «180άρι» Tucson είναι πλήρως εφοδιασμένο με όλα τα κομφόρ και στοιχεία ασφαλείας. Μεταξύ άλλων διαθέτει 7 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα και διατήρηση λωρίδας, πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, infotainment με οθόνη 8 ιντσών και κάμερα οπισθοπορείας. Στάνταρ είναι ακόμα ο διζωνικός κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, πλήρη φώτα LED εμπρός/πίσω, 18άρες ζάντες αλουμινίου κ.λπ. Όλος αυτός ο εξοπλισμός μαζί με το δυναμισμό που ακτινοβολεί, τις πληθωρικές του διαστάσεις (μήκος 4,5 μέτρα) και το άρτιο εσωτερικό, εκπέμπουν και πολυτέλεια.
Στο θάλαμο των επιβατών και συγκεκριμένα στο ταμπλό κυριαρχούν οι ρέουσες γραμμές στο ταμπλό και οι ψηφιακές οθόνες. Η προσοχή που έχει δώσει η Hyundai στην κατασκευή του εσωτερικού του Tucson γίνεται αμέσως αντιληπτή, τόσο σε επίπεδο υλικών με την ευρεία χρήση μαλακών πλαστικών, όσο και με τη λεπτομερή ένωση και φινίρισμα των διαφόρων επιμέρους επιφανειών. Παράλληλα, ο οδηγός του Tucson θα νιώσει άνετα στην υπερυψωμένη θέση οδήγησης, ενώ έχει στη διάθεσή τους πολλές θήκες για μικροαντικείμενα. Στα πολύ θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού είναι και οι άνετοι χώροι που προσφέρει απλόχερα σε όλους τους επιβάτες. Στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια είναι υπεραρκετός ακόμα και για τους πιο ψηλούς, ενώ μπόλικο είναι το πλάτος και ωφέλιμο ύψος. Επιπλέον, ο μεγάλος σε άνοιγμα και όγκο χώρος αποσκευών των 577 λίτρων με το πρακτικό συρόμενο κάλυμμα, θα καλύψει πλήρως τις όποιες μεταφορικές ανάγκες.
Περνώντας στον κινητήρα, πρόκειται για τον 1.6 T-GDI Smartstream με την τεχνολογία συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων (CVVD), το 6άρι κιβώτιο iMT με τον ηλεκτρονικό συμπλέκτη και το 48V Hybrid. Ο ηλεκτροκινητήρας ενισχύει στιγμιαία με 16 ίππους και 55 Nm ροπής. Όλα αυτά μαζί συνθέτουν ένα ισορροπημένο σύνολο, το οποίο παρέχει στον οδηγό 180 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 265 Nm ροπής μεταξύ 1.500-4.500 σ.α.λ. Πέρα από τις όποιες τεχνολογίες, το μοτέρ διακρίνεται αμέσως για την πολύ ραφιναρισμένη του και αθόρυβη λειτουργία. Εμφανίζει αρκετή δύναμη από τις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ η ελαστικότητα και το τράβηγμα ικανοποιούν ακόμα και με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο και λίγες στροφές στον κινητήρα. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 205 χλμ./ώρα, με κατανάλωση δοκιμής στα 9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 145 γρ./χλμ. (101,5 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του Tucson επισφραγίζουν και οι ισοπεδωτικές ανεξάρτητες αναρτήσεις του. Αυτές διαχειρίζονται πολύ αποτελεσματικά τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων και σε συνδυασμό με την άριστη ποιότητα κύλισης οι επιβάτες απολαμβάνουν ξεκούραστες μετακινήσεις. Το αρχοντικό πάτημα του Tucson συνοδεύεται από πολύ καλή σταθερότητα, όχι μόνο στους αυτοκινητόδρομους, αλλά και σε στροφές. Εκεί οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές και οι τάσεις υποστροφής με πιεσμένο το γκάζι μέσα στην στροφή «σβήνουν» ομαλά από το ESP.