To Toyota Starlet έχει γράψει μια λαμπρή ιστορία στο χώρο της αυτοκίνησης, αποτελώντας για χρόνια ένα πολύ δημοφιλές αυτοκίνητο. Πρωτοπαρουσιάστηκε πριν από μισό αιώνα (το 1973), ενώ το τελευταίο πέμπτης γενιάς βγήκε από τη γραμμή παραγωγής το 1999 για να αντικατασταθεί από το εντελώς διαφορετικό σε όλους τους τομείς, πρώτης γενιάς Yaris. To 2019 επανήλθε το όνομα «Starlet», αποτελώντας το δίδυμο αδελφό του Suzuki Baleno με τα σήματα της Toyota.
Παρά τα χρόνια που έχουν περάσει και από το τελευταίο «κλασικό» Starlet, κάποιοι ακόμα τα αναζητούν στις αγγελίες, για τη μνημειώδη αξιοπιστία τους. Άλλωστε ήταν πολύ απλά αυτοκίνητα και διέθεταν τα απολύτως απαραίτητα στον εξοπλισμό τους (κάποια δεν είχαν ούτε ηλεκτρικά παράθυρα). Το εικονιζόμενο που βρίσκεται σε αγγελία, προκαλεί το ενδιαφέρον για τους εξής λόγους: Λίγα χιλιόμετρα για τα 25 χρόνια του (μοντέλο του 1988), αλλά υψηλή τιμή (6.800 ευρώ συζητήσιμη) και πολύ προσεγμένο.
Σύμφωνα με την περιγραφή της αγγελίας, είναι πλήρως εργοστασιακό, με αληθινά χιλιόμετρα, ελληνικής αντιπροσωπείας, με όλα πάνω του γνήσια από την Toyota και σκεπασμένο σαλόνι με τις ζελατίνες. Υπάρχουν όλα τα έγγραφα, φυλάσσεται σε κλειστό γκαράζ από την πρώτη μέρα που αγοράστηκε και πάντα με κουκούλα. Άλλωστε όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες είναι άριστα διατηρημένο και σε καλύτερη κατάσταση από πολλά νεότερα μεταχειρισμένα από αυτό.
Ο αξιόπιστος 1.300άρης κινητήρας του έχει «γράψει» 107.117 χιλιόμετρα και ήταν για την εποχή του δυνατός και με σύγχρονες τεχνολογίες (16βάλβιδος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής). Σύμφωνα με την Toyota, το μοτέρ αυτό είχε ισχύ 75 ίππους και 115 Nm ροπής, ενώ επιτάχυνε το μικρό και ελαφρύ αμάξωμα των 3,7 μ. μήκους και 820 κιλών βάρους στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δευτερόλεπτα.