Τα ντίζελ οδεύουν νομοτελειακά προς εξαφάνιση, αλλά ακόμα έχουν να προσφέρουν στιγμές. Η νέα 7άρα το αποδεικνύει περίτρανα, μετατρέποντας την autobahn σε προσωπική της παιδική χαρά.
Η νέα 740d έχει κάτω από το καπό τον 3.0λιτρο εν σειρά εξακύλινδρο biturbo πετρελαιοκινητήρα, σε συνεργασία με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt και σύστημα τετρακίνησης. Ο ντίζελ straight six παράγει 286 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 650 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ., δεχόμενο συνεισφορά 18 ίππων και 200 Nm από το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ. Η συνολική απόδοση διαμορφώνεται στα 300 άλογα και τα 670 Nm, κινώντας όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος xDrive και αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Hardware που ανεβάζει μεν το βάρος στα 2.180 κιλά, αλλά φροντίζει παράλληλα να τα κάνει να φαίνονται μισά όταν τερματίζει το δεξί πεντάλ.
Η ντίζελ 7άρα θέλει κάτω από 6,0 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση (5,8 δλ.), ενώ περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Τελική που δεν προκαλεί εντύπωση αριθμολογικά, αλλά σε άνεση επίτευξης σου δημιουργεί θαυμασμό. Η 740d φτάνει στα 255 χλμ./ώρα (κοντερίσια, 250 στο GPS) «σβηστά», προλαβαίνοντας να «σπάσει» το χρονόμετρο στο 0-100 χλμ./ώρα, ολοκληρώνοντάς το σε μόλις 5,38 δλ.! Η σταθερότητα της βαυαρικής ναυαρχίδας είναι αξιοσημείωτη, «μετατρέποντας» τα 255 χλμ./ώρα σε τουλάχιστον 80-100 χλμ./ώρα λιγότερα από πλευράς αίσθησης και ευθυβολίας, αποδεικνύοντας πως οι πετρελαιοκινητήρες μπορούν να δημιουργούν υπέροχες κατασκευές, αν τους αφήνεις.